Semesters

DKL02K Leiing av digital skuleutvikling

Course code: 
DKL02K
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2017 Spring
Assessment semester: 
2017 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Course content

Samfunnet er i kontinuerleg endring og utvikling, og når samfunnet endrar seg får skulen nye oppgåver. Målet for skuleutvikling er å gjere skulen betre for elevane. Emnet gir lærarar, skuleleiarar, IKT-ansvarlege og andre som har sitt daglege virke i skuleorganisasjonar nye verkty for å løyse utfordringar. DKL02K har fokus på bruk av arbeidsmåtar og digitale verktøy i eit samfunns- og skuleutviklingsperspektiv. Emnet kan innpassast som ein del av eit årsstudium eller takast som eit sjølvstendig emne.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Studentane vil gjennom aktive og utforskande arbeidsmåtar bli utfordra på korleis og kvifor skulen bør drive utviklingsarbeid (inkludert bruk av IKT), og kva for faktorar som kan fremje eller hemme ei ønska skuleutvikling.

Learning outcome knowledge

Kandidaten i emnet Leiing av digital skuleutvikling:·         

  • har kunnskap om lærarar og skuleleiarar si rolle i endrings- og utviklingsprosessar·         
  • har kunnskap om styringsdokument og relevant metodikk i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar i skulen·         
  • har kunnskap om skulen som organisasjon, skulen som kulturell eining og kva for innverknad skulekulturen har på vilkåra for endring·
Learning outcome skills

Kandidaten i emnet Leiing av digital skuleutvikling·         

  • kan identifisere vilkår for føremålstenleg integrering av digitale verktøy i læringsarbeid·         
  • kan planlegge og rettleie i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar·         
  • Kan reflektere over ein planlagt og gjennomført utviklingsprosess
Learning outcome qualification

Studenten på DKL02K skal kunne planlegge, gjennomføre og evaluere utviklingsprosessar i eigen organisasjon.

Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Emnet er organisert med ein kombinasjon av samlingar, utprøving i eigen organisasjon og nettbaserte læringsressursar.

Assessment requirements

Frammøtekrav: Obligatorisk oppmøte på samlingar, angitt i semesterplan.

Arbeidskrav: Arbeidsoppgåver gjennom semesteret vil inngå i eksamensmappa.

Evaluation system

Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11 (http://lovdata.no/forskrift/2014-12-04-1697/%C2%A75-11)

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem. (http://www.hivolda.no/hivolda/om-hogskulen/kvalitetsarbeid)

Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
25
Person in charge: 
Synnøve Hedemann Amdam
Costs

Kr. 6300,-

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual or Group exam
1 Semester
Pass / fail
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med arbeida frå heile semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk. Grunna den pågåande utviklinga i teknologiske moglegheiter vil arbeidet gjennom semesteret variere litt frå semester til semester, og vil vere tydeleg spesifisert i semesterplanen.
Approval signature: 
Aud Folkestad