Semesters

ENG1B-510KFK Engelsk 1B (5-10)

Course code: 
ENG1B-510KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Engelsk 1B (5-10)
Teaching semester: 
2019 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Engelsk 1B (5-10)
Assessment semester: 
2019 Spring
Language of instruction: 
English
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Emnet er andre del av studiet Engelsk 1 for 5.-10. årssteg, Kompetanse for kvalitet. Emnet gir ei innføring i språklæring og fagdidaktikk, og introduserer eit rikt utval av tekstar både til personleg og fagleg vekst og til bruk i undervisning på mellom- og ungdomssteget. Emnet omfattar kunnskap om fonologiske strukturar i det engelske språket og utvikling av eiga munnleg språkferdigheit. Studenten får vidare kjennskap til moderne kulturuttrykk og samfunnsmessige trekk frå den engelskspråklege verda. Emnet legg vekt på ulike litterære forteljemåtar og litterær analyse. Kritisk vurdering av ulike sider ved engelskopplæring for 5.-10. årssteg står sentralt. I tillegg gir emnet innsikt i varierte, inspirerande og læringsfremjande aktivitetar og arbeidsmåtar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne: 

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har grunnleggande kunnskap om lydsystemet i engelsk med vekt på skilnader og likskapar mellom engelsk og norsk
  • har kjennskap til det europeiske rammeverket for språk
  • har kjennskap til eit vidt spekter av lærebøker og andre læringsressursar som kan brukast i opplæringa
  • har kunnskap om ulike internasjonale og nasjonale prøver og kartleggingsverkty
  • har kunnskap om ulike læringsarenaer, til dømes digitale media, i opplæring for barn og unge
  • har kunnskap om vurderingsverkty og vurderingsformer som fremjar språkutvikling
  • vidareutviklar kunnskap om kulturelle og samfunnsmessige hovudtrekk ved heile den engelskspråklege verda.
  • kjenner eit utval tekstar, inkludert ungdomslitteratur, og har kunnskap om narrative strukturar og forteljemåtar 
Learning outcome skills

Studenten kan

  • identifisere lydmessige ulikskapar mellom engelsk og norsk
  • bruke kunnskap om det engelske lydsystemet til å justere eigen språkbruk, til å leggje til rette for elevane si språklæring og til å rettleie språkbruken til elevane
  • bruke fagkunnskapen didaktisk og reflektert i høve til gjeldande fagplan for grunnskulen og kritisk vurdere eiga undervisning
  • kritisk vurdere og bruke eigna lærebøker og andre læremiddel
  • aktivt gjere nytte av dei erfaringane elevane har med engelsk
  • bruke digitale læringskjelder og verkty på ein kritisk måte (i eiga kunnskapsutvikling og) i pedagogisk arbeid med elevar
  • gjere greie for kulturelle og samfunnsmessige hovudtrekk frå den engelskspråklege verda
  • analysere litterære forteljemåtar og bruke presis terminologi, og kan leggje til rette for elevane sitt arbeid med litterære tekstar
  • leggje til rette for elevane si utforsking av levesett og kulturuttrykk i engelsktalande land sett i relasjon til eigen kultur  
Learning outcome qualification

Studenten kan

  • formidle relevant fagstoff og kommunisere på engelsk på ein måte som er tilpassa målgruppa
  • reflektere over eiga læring og praksis i forhold til etiske grunnverdiar og skulens ansvar for den personlege veksten hjå barn og unge
  • arbeide sjølvstendig og saman med andre for å løyse identifiserte problem knytt til elevane si læring og utvikling i engelskfaget
Working and learning activities

Undervisninga blir gitt i form av nettforelesingar, innlevering av arbeidskrav, seminardiskusjonar på nett, to 2-dagarssamlingar i Volda og ei vekesamling i York. Det er obligatorisk oppmøte til samlingane i Volda. Studentar som ikkje har høve til å delta på vekesamlinga i York, kan erstatte denne med ei ekstra innlevering. Studentar som ikkje er praktiserande lærarar med engelsk på timeplanen må ha/skaffe seg tilgang til ei elevgruppe på høveleg aldersnivå for å prøve ut undervisningsopplegg. 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Obligatorisk frammøte på samlingane. Sjå tilleggsmerknad om samlinga i York over.

 

Arbeidskrav:

Studenten skal gjennomføre:

  • Eitt skriftleg og munnleg (lydfiler) arbeidskrav i språk (ordtal ikkje relevant)
  • Eitt skriftleg arbeidskrav i didaktikk (1500 ord)
  • Eitt skriftleg arbeidskrav i kultur (1500 ord)

Oppgåvene er obligatoriske og skal leverast til fastsett frist. Studenten får tilbakemelding på arbeida sine. Studenten får eitt høve til å forbetre oppgåver som ikkje oppfyller krava. Alle arbeidskrav må vere godkjende for at studenten skal kunne gå opp til eksamen.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Kjetil Arve Myskja
Used in other programs
  • English 1 for Teachers years 5. -10. Compentence for Quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
-
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Mappa skal innehalde bearbeidde utgåver av arbeidskrava i didaktikk og kultur, ein språkdel (inkludert lydfiler), og ein refleksjonstekst. Eksamen vil vere ei prøve både av pensumkunnskap og språkbruk. Pensumkunnskap tel noko meir.
Om lag 5000 ord, +/- 10%
Adjusting oral examination
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Eksamen vil vere ei prøve både av pensumkunnskap og språkbruk. Pensumkunnskap tel noko meir.
Mappa