Semesters

FAKH202 Pedagogikk og fagdidaktikk III - bacheloroppgåve

Course code: 
FAKH202
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
30
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2017 Spring
Assessment semester: 
2017 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

FAKH101, FAKH102, FAKH103, FAKH104, FAKH106, FAKH108, FAKH109, FAKH204, FAKH203, FAKH105/FAKH107, FAKHPRA1 og FAKHPRA2

Course content

Emnet er tredje del av fagområdet Pedagogikk og fagdidaktikk. Pedagogikk, fagdidaktikk og praksis utgjer til saman profesjonsfaget i faglærarutdanninga.

Studenten skal gjennom emnet få øving i å gjennomføre eit sjølvstendig fagleg arbeid med forskingstilsnitt. Utviklingsarbeidet kan både vere ei fordjuping i eit praktisk og estetisk område med ei pedagogisk og/eller fagdidaktisk forankring, eller eit djupdykk i pedagogiske og/eller fagdidaktiske problemstillingar knytt til verksemda i skulen, der ein praktisk og estetisk kommentar følgjer arbeidet. Gjennom arbeidet med oppgåva skal studentane få erfaring med sjølvstendig kritisk refleksjon og argumentasjon. Oppgåva skal skrivast i samsvar med allmenne reglar og retningslinjer for vitskaplege arbeid i fagområda.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten:

- har kjennskap til vitskapsteori og metode, og då med særleg fokus på fagdidaktisk og pedagogisk FOU

- har kunnskap om kunst- og formkultur relatert til eige problemfelt                                                                                                          

- har kunnskap om utvikling og avgrensing av problemstilling, innhenting og anvendelse av kjeldemateriale, samt presentasjon og vurdering av resultat.

- har kunnskap om elevmangfald, her under fleirkulturalitet og elevar med særskilde behov

- har kunnskap om samarbeid med komande kollegaer, foreldre, samt skulen sine ytre samarbeidspartar.

Learning outcome skills

Studenten:

- kan planleggje og gjennomføre eit sjølvstendig utviklingsarbeid, kunne avgrense problemfeltet, utforme problemstillingar, bruke kjeldemateriale, skape, presentere og vurdere resultat.

- meistre dei sentrale elementa i akademisk skriving

- kan analysere didaktiske spørsmål knytt til elevmangfald

- kan fange opp og handtere mobbing.

Learning outcome qualification

Studenten:

- kan vise eit fagleg engasjement i viktige spørsmål om skule og opplæring, og på eit forskingsmessig grunnlag kunne analysere og formidle eit samansett fagstoff

- kan handtere forskingsetiske problemstillingar 

- kan fremje dialog i dei læringsfellesskapa som er ein del av skulen sin røyndom.

 

Working and learning activities

Emnet vekslar mellom praktisk skapande arbeid, samling av empiri, og skriving av den teoretiske delen av bacheloroppgåva. Ved starten på semesteret blir det halde førelesingar i vitskapsteori, metode og akademisk skriving. I tillegg kjem seminar og minikonferanse der studentane deler bachelor-arbeidet dei har gjort så langt.

Studentane må sjølve dekkje reiseutgifter i samband med studieturen.

Assessment requirements

Det er obligatorisk oppmøte til alle organiserte læringsaktivitetar, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

- Munnleg presentasjon i ein minikonferanse av arbeidet studentane har gjort med bacheloroppgåva.

- Munnleg presentasjon innan pedagogisk teori og praksis.

- Obligatorisk rettleiing. 

- Godkjent prosjektskisse.

- Deltaking på eindags studietur i regionen.

 

 

 

Evaluation system

Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, kap 5.

Evaluation

Studiekvalitetsarbeidet vert gjennomført i samsvar med gjeldande retningslinjer for HVO.

Minimum number of students: 
14
Maximum number of students: 
20
Person in charge: 
Karen Brænne
Linda Marie Viddal
Expenses

Studentane betaler ei materialavgift på kr 300,-

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Bachelor's thesis
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Mappa skal innehalde ei praktisk fordjuping/kommentar og ei skriftleg oppgåve. Vektinga mellom praktisk og teoretisk del varierer, avhengig av kva problemstilling studenten arbeider med. Det blir gitt ein førebels karakter på mappa.
Den skriftlege rapporten skal vere på mellom 5000-7000 ord.
Adjusting oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Munnleg justerande eksamen er ei utdjuping av det praktiske arbeidet og skriftleg oppgåve. Studenten kan også få spørsmål frå ulike delar av pensum. Munnleg justerande eksamen fastset endeleg karakter.
Approval signature: 
Aud Folkestad