Semesters

IDK167N Vurdering av multimodale prosessar og produkt

Course code: 
IDK167N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2024 Autumn
Assessment semester: 
2024 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

I dette emnet vil studentane få ei grunnleggjande innføring i teori og praksis knytt til vurderingsarbeid i multimodale kontekstar. Emnet vil ha fokus både på undervisings- og læringsarbeid i det digitale klasserommet, og tek utgangspunkt i eit utvida tekstomgrep og arbeid med digitale tekstar, video, lyd, bilde og andre multimodale uttrykksformer. Det primære fokuset vil vere på vurdering for læring og spesifikke aspekt ved det å vurdere multimodale prosessar og produkt.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal

  • Ha kjennskap til ulike vurderingsmåtar, -situasjonar og -kontekstar.
  • Kunne bruke sentrale omgrep knytt til multimodalitet og semiotisk meningsskaping.
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • Planlegge for multimodal vurdering.
  • Utvikle læringsdesign og vurderingskriterier, også i dialog med elevane.
Learning outcome qualification

Studenten skal

  • Kunne utvikle eit læringsforløp for undervegs- og sluttvurdering av multimodale prosessar og produkt.
Working and learning activities

Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar, læringsressursar, øvingar og oppgåver. Vi legg opp til studentaktive arbeidsformer, både individuelt og gjennom diskusjonar og erfaringsutveksling. Arbeidsoppgåvene vil bli relatert til læring og formidling ved hjelp av digitale ressursar. Emnet er organisert fullstendig nettbasert (også eksamen).

Assessment requirements

Frammøtekrav: Ingen. 

 

Arbeidskrav:

Emnet har to mappeoppgaver som ma godkjennast for innlevering til eksamen.

  • Eit gruppearbeid med utgangspunkt i case
  • Eit individuelt arbeid - Eit eige læringsdesign.

Omfanget på kvar oppgave vil vere pa om lag 10 timar arbeid. Samla eksamensmappe har saleis eit omfang pa om lag 20 timar arbeid. Desse oppgavene utgjer ogsa eksamensmappa som skal leverast og vurderast ved semesterslutt. Studentane får tilbakemelding på mappeoppgavene etter levering/godkjenning som arbeidskrav. Om ei mappeoppgave blir vurdert som "ikkje godkjent" etter første levering vil studenten fa ny frist for levering av revidert versjon.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
100
Person in charge: 
Torbjørn Frantsen
Costs

Kr. 2.000,-. 

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100 %