Semesters

IPA308 Masteroppgåve i samfunnsplanlegging og leiing (30 stp)

Course code: 
IPA308
2 semesters
Credits (ECTS): 
30
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Masteroppgåve i samfunnsplanlegging og leiing (30 stp)
Teaching semester: 
2024 Autumn
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Masteroppgåve i samfunnsplanlegging og ledelse (30 stp)
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

I alt 60 studiepoeng av masterprogrammet må vere fullført for å få opptak til emnet. Det inkluderer dei obligatoriske emna IPA301 Regional planlegging og utvikling og IPA303 Offentleg leiing og kommunikasjon,.

Course content

Skriving av masteroppgåve er avsluttande emne i Master i samfunnsplanlegging og leiing. Masteroppgåva er eit sjølvstendig arbeid der studenten skal demonstrere dei kunnskapane og ferdigheitene som er lagt til grunn i masterprogrammet.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha:

  • inngåande kunnskap om forskingsmetoden som er valt for masteroppgåva 
  • inngåande kunnskap om forskingsetiske retningslinjer
  • omfattande kunnskap om feltet studenten vel å forske på 
  • forskingsmetodisk kunnskap til å kunne analysere og vurdere eiga og andre si forsking
  • god kunnskap om krav til akademisk skriving
Learning outcome skills

Studenten skal: 

  • ha sjølvstendige ferdigheiter til å utvikle eit samfunnsfagleg forskingsopplegg som gir relevante data; innsamla og analysert med vitskaplege metodar.
  • kunne vurdere om ulike forskingsdesign er tenlege for å utvikle kunnskap og analysere og drøfte eiga og andre si forsking
  • ha ferdigheiter til å kunne gjere grundige vurderingar av forskingsetiske omsyn gjennom heile forskingsprosessen
  • kunne finne og gjere seg nytte av relevant litteratur, og kunne setja eiga forsking inn i ei teoretisk fruktbar ramme på ein kritisk reflektert måte
  • i høg grad meistre akademisk skriving og skal kunne presentere eigne forskingsprosjekt, resultat og faglege drøftingar både skriftleg og munnleg
Learning outcome qualification

Studenten skal utvikle kompetanse til å planlegge, gjennomføre, presentere og reflektere kritisk over sjølvstendige forskings- og utviklingsprosjekt.

Working and learning activities

Studentane skal velje eit samfunsfagleg relevant forskingstema og på bakgrunn av undervisning og rettleiing gjennomføre eit sjølvstendig forskingsarbeid.

Arbeidet med masteroppgåva startar medan ein tek emnet Forskingsmetode og vitskapsteori. Studentane må ta del i seminar der dei legg fram sitt eige masterprosjekt og gir tilbakemelding på medstudentar sine prosjekt. 

Assessment requirements

For å levere masteroppgåva til vurdering, må studenten ha bestått til eksamen i emnet Forskingsmetode og vitskapsteori.

Evaluation system
Minimum number of students: 
1
Maximum number of students: 
10
Person in charge: 
Bjarte Folkestad
Used in other programs
  • Planning and Leadership - master (part time)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Master's thesis
Individual
2 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Masteroppgåva blir evaluert av ein kommisjon med to medlemmar og får ein bokstavkarakter.
25.000 ord (+/- 10%). Skrifttype Times New Roman, linjeavstand 1,5 og bokstavstorleik 12-punkt. Standard framside, obligatorisk samandrag (norsk og engelsk), forord, litteraturliste og eventuelle vedlegg tel ikkje med i talet på ord.
Approval signature: 
Randi Bergem 24.02.2023