Semesters

IPA309 Masteroppgåve i samfunnsplanlegging og leiing (45 stp)

Course code: 
IPA309
Duration: 
2 semesters
Credits (ECTS): 
45
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Masteroppgåve i samfunnsplanlegging og leiing (45 stp)
Teaching semester: 
2019 Autumn
2020 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Masteroppgåve i samfunnsplanlegging og ledelse (45 stp)
Assessment semester: 
2020 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

60 studiepoeng av masterprogrammet må vere fullført for å få opptak til emnet. Dette inkluderer dei obligatoriske emna IPA301 Regional planlegging og utvikling og IPA303 Offentleg leiing og kommunikasjon, som må vere fullført med karakteren C eller betre som resultat. Talet på studieplassar er avgrensa til 20. Søkjarane blir rangerte på grunnlag av oppnådde karakterar på dei obligatoriske emna, deretter på grunnlag av karakterar på dei valfrie emna. Studentar med karakterar A eller B får først tilbod (gruppe 1). Deretter får studentar med C’ar tilbod inntil studieplassane er fylt opp (gruppe 2).

Course content

Eit samfunn i kontinuerleg omstilling stiller store krav til leiarar, både i offentleg og privat sektor. Det er viktig å kunne etablere gode strategiar til fordel for eigen organisasjon. Med ein mastergrad i Samfunnsplanlegging og leiing får du ei solid og spesialisert utdanning som gjer deg til ein ettertrakta leiar og samfunnsplanleggar. Masterstudiet gir deg viktig yrkesretta kompetanse i planlegging, utviklingsarbeid og leiing i samfunn og organisasjonar. Det inneber kompetanse til å utvikle og å leie plan- og utviklingsarbeid. Det vert lagt vekt på at plan- og utviklingsarbeid skjer i samhandling (partnarskap) mellom offentleg, privat og frivillig sektor i kommunikative og opne prosessar.

Emna IPA307 Forskingsmetode og vitskapsteori og emnet IPA309 Masteroppgåve i samfunnsplanlegging og leiing er fagleg integrerte og koordinerte.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket skal studenten ha følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Målet er at undervisninga og rettleiinga skal hjelpe studentane til å skrive ei individuell masteroppgåve som fyller krava til vitskapleg arbeid. Då må studentane på ein grunngitt måte velje eit forskingstema og presisere dette temaet til ei forskbar problemstilling. Denne problemstillinga må drøftast med utgangspunkt i relevant litteratur og setjast inn i ei teoretisk fruktbar ramme. Studentane skal velje eit forskingsopplegg som gir relevante data, innsamla og analysert med vitskaplege metodar. Kravet til ei masteroppgåve på 45 stp er her noko større enn til ei oppgåve på 30 stp. Forskingsetiske omsyn skal også tilleggjast vekt. Masteroppgåva skal vere språkleg ryddig og formelt korrekt når det gjeld referansar og kjeldebruk.

Learning outcome skills

Målet er at studenten skal oppnå ferdigheiter til sjølvstendige val av ei forskbar problemstilling, drøfting av problemstillinga i forhold til relevant litteratur, val av teoretisk ramme, datainnsamling og -analyse, og korrekt kjeldebruk.

Learning outcome qualification

Målet er at studenten skal få kompentanse til å gjennomføre forskningsprosjekt på eiga hand. 

Working and learning activities

Arbeidet med masteroppgåva går parallelt med emnet IPA307 Forskingsmetode og vitskapsteori i haustsemesteret. Studentane skal levere eit oppgåvenotat, samt presentere status for oppgåva for medstudentar og rettleiarar på oppgåveseminar undervegs i haustsemesteret. I det påfølgjande vårsemesteret vert det arrangert to samlingar med undervisningstilbod rundt oppgåveskriving og analyse. På desse samlingane vert det også oppgåvepresentasjonar frå studentane, der rettleiiarar og medstudentar deltek.

Studentane får kvar tildelt ein rettleiar som kan bruke inntil 30 timar på oppgåvelesing og individuell rettleiing.

Oppgåveseminar i samband med masteroppgåva og undervisninga i Forskingsmetode og vitskapsteori er lagt til dei same undervisningssamlingane:

  • Samling 1: veke 36 - Notatskriving
  • Samling 2: veke 43 - Presentasjon og tid avsett til rettleiing
  • Samling 3: veke 48 - Tid avsett til rettleiing
  • Samling 4: veke 4 (2020) - Om oppgåveskriving, presentasjon og tid avsett til rettleiing
  • Samling 5: veke 12 (2020) - Om analyse, presentasjon og tid avsett til rettleiing

Til den tredje samlinga skal heiltidsstudentane levere ein prosjektplan for masteroppgåva. Studentar som gjennomfører master på deltid skal levere prosjektplanen innan 1. februar påfølgjande semester. Vidare rettleiing føreset at prosjektplanen er levert og godkjent. 

Assessment requirements

For å levere masteroppgåva til vurdering må studenten ha stått til eksamen i emnet IPA 307 Forskingsmetode og vitskapsteori. 

Ein må ha presentert masteroppgåva og gitt førebudde kommentarar til medstudentar, på minst to samlingar.

Evaluation system
Minimum number of students: 
1
Maximum number of students: 
10
Person in charge: 
Bjarte Folkestad
Used in other programs
  • Planning and Leadership - master
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Master's thesis
Individual
2 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Masteroppgåva blir evaluert av ein kommisjon med to medlemmar og får ein førebels bokstavkarakter.
Masteroppgåva. Masteroppgåva skal vere på 115 sider (+/- 10%), skrifttype Times New Roman, linjeavstand 1,5 og bokstavstorleik 12-punkt. Standard framside, obligatorisk samandrag og eventuelle vedlegg tel ikkje med i sidetalet.
Adjusting oral examination
Individual
1 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Munnleg justerande eksamen der masteroppgåva skal forsvarast. Munnleg justerande eksamen fastset den endelege karakteren i emnet.
Approval signature: 
Odd Ragnar Hunnes 28.02.19