Semesters

MGL1-7PR2 Praksis 2, 25 dagar

Course code: 
MGL1-7PR2
Duration: 
2 semesters
Credits (ECTS): 
0
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Praksis 2, 25 dagar
Teaching semester: 
2024 Autumn
2025 Spring
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL1-7PR1 Teaching practice 1
Course content

Tema for praksis 2 er: 

  • Elevrolla 
  • Elevmangfald 
  • Begynnaropplæring 
  • Tilpassa opplæring
  • Overgang frå barnehage til skule 

Studentane har normalt praksis på småskulesteget andre studieår.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har kunnskap om:

  • elevføresetnader og utvikling som utgangspunkt for tilpassa opplæring 
  • tilrettelegging av undervisning, arbeidsmåtar og vurdering som fremmer gode læreprosessar 
  • klasseleiing og kommunikasjons- og relasjonsarbeid
  • Det heilskaplege opplæringsløpet, med vekt på overgang frå barnehage til skule
Learning outcome skills

Studenten kan: 

  • planlegge, gjennomføre og vurdere undervisning med særleg vekt på begynneropplæring 
  • leie gode læreprosessar for dei yngste elevane 
  • bruke ulike kartleggingsverktøy til å gi læringsfremmande tilbakemeldingar og tilpassa opplæring 
  • bruke relevante læremiddel, ressursar og digitale verktøy og gjennomføre opplæring som fremmer elevane si digitale kompetanse 
Learning outcome qualification

Studenten​ kan:

  • delta aktivt i rettleiing og nytte tilbakemeldingar til eigen utvikling
Working and learning activities

Felles for alle årssteg:

Studentane vert delte i grupper på to til fire studentar, og dei er på same praksisskulen og i same klasse gjennom heile studieåret. Kvar gruppe får rettleiing frå praksislærar og oppfølgingslærar frå høgskulen, og praksislærar gir dagleg før- og etterrettleiing. Studentane samarbeider om planlegging, gjennomføring og vurdering av undervisning, og fyller ut planlegging- og rettleiingsskjema til timar dei har hovudansvar for. Det er forventa at studentane er aktive i observasjon og rettleiing, også der dei sjølve ikkje har hovudansvar for undervisninga. 

I samband med praksis vert det organisert obligatoriske møte der studentar, praksislærarar og oppfølgingslærar frå høgskulen får høve til å møtast for samarbeid om planlegging av praksis og for felles refleksjon etter praksis.

Andre studieår:

Det vert lagt opp til progresjon frå første til andre studieår ved at studentane no får eit meir sjølvstendig ansvar for å planlegge, gjennomføre og vurdere undervisning, og dei skal delta meir aktivt i rettleiing av kvarandre.
Overgangar i utdanningsløpet er ein del av praksisstudiet og nokre praksisdagar kan bli lagt til barnehage.

Vurdering:

Praksislærar har hovudansvar og gjer vurderinga i samråd med faglærar ved høgskulen og rektor ved praksisskulen. 
Studentane får: 

  • Skriftleg midtvegsvurdering.
  • Skriftleg sluttvurdering med karakteren stått/ikkje stått

Rutiner for ikkje stått

  • Praksislærar nytter eige varselskjema ved fare for ikkje stått. 
  • Ved ikkje stått får studenten tilbod om å gjennomføre ny praksis på 10 dagar. 
  • Ved ikkje stått på andre forsøk må studenten avbryte studiet
Assessment requirements

Det er obligatorisk frammøte til førebuing, gjennomføring og etterarbeid til praksis. Alt fråver i praksis må takast att. Manglande deltaking på førebuing og etterarbeid kan føre til krav om kompensatorisk arbeid.

I tillegg skal studentane:

  • Levere signert midtvegs- og sluttvurdering i Canvas
  • Gjennomføre og få godkjent arbeidskrav knytt til praksis

Sjå Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kjersti Markegård
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 1-7 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Praksis
Individual
Pass / fail
Approval signature: 
Arne Myklebust