Semesters

MGL5-10MA2A Matematikk 2A: Matematisk argumentasjon og bevis

Course code: 
MGL5-10MA2A
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Matematikk 2A: Matematisk argumentasjon og bevis
Teaching semester: 
2025 Spring
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL5-10MA1A2 Mathematics 1A: Numbers, statistics and probabilities
Course content

Emnet er ein del av Matematikk 2 for studentar som vel matematikk i grunnskulelærarutdanninga for 5-10.

Innhaldet er basert på retningslinjene for Matematikk 2 i grunnskulelærarutdanninga for 5-10, og er ei fordjuping som bygger vidare på utvalde tema frå Matematikk 1A og 1B.  

Tema i emnet er mellom anna matematisk argumentasjon og bevis, talteori og funksjonsanalyse/modellering.  

Emnet skal gi studentane auka matematisk kompetanse for å kunne undervise på ungdomstrinnet på ein god og fagleg kompetent måte, og vere med å utvikle og forme matematikkfaget. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har kunnskap om ulike matematiske bevis- og argumentasjonsformer og om matematisk teoribygging
  • har kunnskap om talteori og kan relatere denne kunnskapen til det matematikkfaglege innhaldet på 5.-10. klasse 
  • har kunnskap om funksjonsanalyse og modellering og kan relatere denne kunnskapen til det matematikkfaglege innhaldet på 5.-10. klasse 
  • har kunnskap om progresjonen i matematikkfaglege emne gjennom grunnskulen og i vidaregåande skule
Learning outcome skills

Studenten

  • kan formidle spesialkunnskap innanfor talteori og funksjonsanalyse/modellering på 5.-10. klasse 
  • kan bruke digitale verkty i eiga undervisning og i eige studium 
  • kan bruke varierte undervisningsformer forankra i teori og eiga erfaring frå praksis
Learning outcome qualification

Studenten

  • kan initiere og leie utviklingsarbeid knytt til matematikkundervisning 
  • kan bruke både matematikkfaglege og -didaktiske kunnskapar på ein sjølvstendig måte  
Working and learning activities

Studiet legg opp til varierte arbeidsformer, mellom anna førelesingar, utforsking, diskusjon og samtale, problemløysing og sjølvstendig arbeid. Bruk av digitale verktøy i matematikk er ein viktig og naturleg del av emnet.

Det vert kravd aktiv deltaking frå studentane, gjennom engasjement og initiativ, for å fremje eiga og medstudentar si læring.

 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte til dei timeplanfesta aktivitetane. 

Arbeidskrav:

  • Tre innleveringar 

Arbeidskrava vert presiserte og tidfesta i semesterplanen. Studenten har to forsøk på å få godkjent kvart arbeidskrav.  

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Ingvild Margrethe Helgøy
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 5-10 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Written Exam
Individual
6 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Kalkulator, eit handskrive A4-ark med eigne notat og formelsamling som vert delt ut i lag med eksamensoppgåva.
Approval signature: 
Arne Myklebust