Semesters

MGL5-10MA2B Matematikk 2B: Matematikkdidaktikk

Course code: 
MGL5-10MA2B
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Matematikk 2B: Matematikkdidaktikk
Teaching semester: 
2023 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Matematikk 2B: Innføring i matematikkdidaktisk forskning
Assessment semester: 
2023 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL5-10MA1A2 Mathematics 1A: Numbers, statistics and probabilities
MGL5-10MA1B2 Mathematics 1B: Geometry and algebraic thinking
Course content

Gjennom emnet får studentane vidareutvikle sitt didaktiske og faglege grunnlag for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar på 5.–10. trinn. Emnet skal gi studentane auka kompetanse til å undervise i matematikk, og vere med å utvikle og forme matematikkfaget. Emnet er erfaringsbasert og forskingsbasert, med eit fokus på matematikkdidaktisk forsking.

Innhaldet er basert på retningslinjene for Matematikk 2 i grunnskulelærarutdanninga for 5–10.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten   

  • har kunnskap om matematikkdidaktisk forsking med relevans for utvikling av undervisningskunnskap i matematikk og elevar si matematikklæring i grunnskulen 
  • har inngåande undervisningskunnskap knytt til progresjonen i matematikkopplæringa gjennom grunnskulen 
Learning outcome skills

Studenten  

  • kan formidle spesialkunnskap i eit utvalt matematikkdidaktisk emne relevant for grunnskuletrinna 5–10 
  • kan vurdere elevane si læring i faget som grunnlag for tilrettelegging av undervisning og tilpassa opplæring
  • kan bidra i lokalt læreplanarbeid 
  • kan bruke ulike arbeidsformer i faget forankra i teori og eigne erfaringar 
Learning outcome qualification

Studenten 

  • kan initiere og leie lokalt utviklingsarbeid knytt til matematikkundervisning 
  • kan bruke matematikkdidaktiske kunnskapar på ein sjølvstendig måte 
Working and learning activities

Emnet krev engasjement og initiativ frå studentane for å fremje eiga og medstudentar si læring. Studiet legg opp til varierte arbeidsformer, mellom anna sjølvstudium, didaktisk refleksjon, studentpresentasjonar og forelesingar. Det vert kravd aktiv deltaking frå studentane i alle deler av studiet.

Det vert lagt vekt på at studentane skal bli kjende med matematikkdidaktisk forsking både gjennom presentasjonar og eige arbeid med litteraturen.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte til dei timeplanfesta aktivitetane. 

Arbeidskrav: Presentasjon av ein fagartikkel for medstudentar og lærarar. 

Arbeidskravet vert presisert og tidfesta i semesterplanen. 

Maximum number of students: 
60
Person in charge: 
Ingeborg Katrin Lid Berget
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 5-10 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Approval signature: 
Arne Myklebust