Semesters

MUS212 Arrangering

Course code: 
MUS212
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2016 Autumn
Assessment semester: 
2016 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Curriculum: 

Kruse, Bjørn (1987). Jazzteori. Oslo: Frost Music. (distribusjon: Norsk Musikkforlag) (s. 1-22, 23-82, 83-128)
Kruse, Bjørn (1978). Bruksmusikkarrangering. Oslo: Norsk Musikkforlag. (s 2-3, 41-86, 87-219)
Programvare for notasjon: Sibelius
Sibelius brukarmanual. Denne er tilgjengeleg elektronisk frå programmet.

Required prerequisite knowledge

Mus101 og Mus103 eller tilsvarande.

Course content

Emnet Arrangering er eit 15-studiepoengsemne som kan takast som del av bachelorprogrammet i musikk, eller som fritt emne i fordjuping eller vidareutdanning i musikk.Gjennom praktisk arbeid med varierte arrangeringsteknikkar skal studenten tileigne seg dugleik i å kunne legge til rette musikalsk materiale for ulike målgrupper. Studiet tek sikte på å gi studentane innsikt, kunnskap, praktisk dugleik og haldningar til framtidig arbeid i skuleverk og i fritidsmusikklivet.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har kunnskap om:

  • ulike typar instrumentgrupper, m.a. tre- og messingblås, stryk, perkusjon, tradisjonelle bandinstrument og vokal.
  • ulike typar ensemble, m.a. korps/brassband, komp-gruppe, strykeorkester, kor- og vokalgrupper.
  • varierte arrangeringsteknikkar, t.d. blokkharmonisering og harmonisk kontinuitet.
  • instrument- og klangbruk.
  • relevante termar og omgrep.
Learning outcome skills

Studenten kan:

  • arrangere og instrumentere musikalsk materiale for ei rekkje ulike typar instrument og ensemble
  • transponere for ulike typar blåseinstrument og ensemble
  • produsere partitur og notemateriale for ulike typar instrument og ensemble
  • vurdere eigne og andre sine arbeid frå ein arrangement- og instrumentasjonsfagleg synsvinkel
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne bruke kunnskapar og ferdigheiter på ein sjølvstendig måte i ulike situasjonar gjennom å vise samarbeidsevne, ansvarskjensle, evne til refleksjon og kritisk tenking i utdannings- og yrkessamanheng.

Working and learning activities

Organisering og arbeidsmåtar vil veksle mellom førelesinar i plenum, arbeid i større og mindre grupper og individuelt. Faget set store krav til eige studiearbeid, individuelt og i kollokviegrupper. Ein vesentleg del av arbeidet på emnet vil dreie seg om å utvikle eigen arrangeringsdugleik. Notasjonsprogram på PC er ein viktig arbeidsreiskap i emnet.

Assessment requirements

Arbeidskrav:

  • Forprøve i instrumentering og transponering utan hjelpemiddel.

Arbeidsmappe:

  • Tre større arbeid: to arrangement og ei instrumenteringsoppgåve.

Det er obligatorisk frammøte til all undervisning. Sjå Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6, om frammøte/deltaking i undervisninga.

Det er obligatorisk deltaking for andreårsstudentar i bachelorgraden på øvingar og konsertar med høgskulen sitt kor og/eller orkester. Vidareutdanningsstudentar har fritak frå deltaking i høgskulen sitt kor og/eller orkester. 

Evaluation system

Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
24
Person in charge: 
Leif Magne Barmen
Used in other programs
  • Music
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Approval signature: 
Aud Folkestad