Semesters

PPUD112 Pedagogikk 2

Course code: 
PPUD112
2 semesters
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Pedagogikk 2
Teaching semester: 
2019 Autumn
2020 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Pedagogikk 2
Assessment semester: 
2020 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
PPUD111 Pedagogy 1
Course content

PPU112, pedagogikk 2 er strukturert i fire delområde:

- Sosialisering og oppvekst

- Skulen som organisasjon

- Skulen og samfunnet

- Psykososialt miljø

PPUD112, Pedagogikk 2 (PPUD112) er i hovudsak tufta på intensjonane i emnegruppe 2: Skulen i samfunnet og med bakgrunn i forskrift om rammeplan for praktisk-pedagogisk utdanning for yrkesfag trinn 8–13 (2013) og nasjonale retningslinjer for praktisk-pedagogisk utdanning for yrkesfag trinn 8-13 (2018).  PPUD112, Pedagogikk 2 er på 15 stp. Emnet byggjer på PPUD111, Pedagogikk 1 (15 stp.), og samla utgjer dei to emna pedagogikk 30 stp..

Det er ein intensjon at det er eit tett samarbeid mellom yrkesdidaktikk, praksisfeltet og pedagogikk for å gjere ein samla innsats for å realisere dei overordna intensjonane med studiet.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten skal etter fullført emne:

  • kjenne til skulens samfunnsmandat i det heilskaplege opplæringsløpet.
  • kjenne til fleire perspektiv på læring i ulike sosiale og fleirkulturelle kontekstar, her under samisk språk og kultur. 
  • ha kunnskapar om læringsfellesskap og lærarens ansvar for kvaliteten på relasjonsbygging mellom elever, lærarar og føresette.
  • ha kunnskapar om barn og unges oppvekstmiljø, samt innsikt i problemstillingar knytt til overgrep og rus, og nødvendige tiltak etter gjeldande lovverk.
  • ha kunnskapar om førebygging og tiltak mot mobbing.
Learning outcome skills

Kandidaten skal etter fullført emne:

  • kjenne til korleis ein kan legge til rette for likestilling, likeverd og en berekraftig yrkesutdanning.
  • ha kunnskapar om korleis ein kan kommunisere, samarbeide og bygge gode relasjonar med elever, føresette, skulen si leiing og andre aktørar i skule og arbeidsliv.
  • kan vurdere og utnytte nye læringsformer som digitale verktøy gir moglegheit for.
  • kunne reflektere kritisk over informasjonskjelder og digitale verktøy i opplæringa.
  • kan vere kritisk og anvende sine pedagogiske, digitale og teknologiske dugleikar i tråd med samfunnet og arbeidslivet sit utviklings- og endringsbehov.
Learning outcome qualification

Kandidaten skal etter fullført emne:

  • kunne legge til rette for eigen, og eleven si danning i eit demokratisk og globalt samfunn.
  • ha kunnskapar om korleis ein legg til rette for å kommunikasjon, samarbeide og bygge gode relasjonar med elevar, føresette, skulen si leiing og andre aktørar i skule og arbeidsliv.
  • vere medviten om kva som kjenneteiknar gode læringsfellesskap og at dette også handlar om lærarens ansvar for utvikling av kvaliteten i relasjonsbygging mellom alle aktørane i opplæringsføremålet.
  • kan vurdere og utnytte nye arbeids- og læringsmåtar digitale verktøy gir mogelegheit for.
Working and learning activities

Praktisk organisering og arbeidsmåtar: 

Undervisninga i emnet PPUD112, Pedagogikk 2 vert organisert i form av samlingar. Arbeidsmåtane i studiet er ein kombinasjon av førelesingar, dialog i plenum, gruppearbeid, mindre arbeidsoppgåver og presentasjonar i plenum. Ein viktig del av læringsarbeidet i studiet er basert på individuelt arbeid/sjølvstudium og det er tilrådd jamt arbeid gjennom heile året for å lukkast med studiet. Det er også ein styrke for læringsprosessen om studentane gjer seg kjend med det aktuelle temaet i forkant av samlingane. For å styrke læreprosessen til studentane vert studentane engasjert til arbeid med nokre skriftlege oppgåver

Ein del av undervisninga vil bli gitt via konferansesystemet Adobe Connect. Studenten må difor ha tilgjenge til PC med internett, kamera, høgtalar og mikrofon.

Det er obligatorisk frammøte til all undervisning og arbeid i grupper og seminar på studiet. Viser elles til Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6, om frammøte/deltaking i undervisninga.

Assessment requirements

Arbeidskravet som må vere godkjend for å kunne gå opp til eksamen er:

  • Prosjektplan knytt til individuelt utviklingsprosjekt
  • Abstrakt og deltaking på minikonferanse

Arbeidskravet vert vurdert med godkjent/ikkje godkjent.

For å kunne gå opp til eksamen må begge praksisemne vere fullført og bestått.

Frammøte: Det er obligatorisk frammøte til all undervisning. 
Viser til Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6 om obligatorisk frammøte/deltaking. 

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Used in other programs
  • Vocational Teacher Qualification (part time)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Omfang på oppgåva skal vere på maximum 7000 ord.
Approval signature: 
Anne Øie