Semesters

PROG1-813KFK Introduksjon til programmering for lærarar 1, 8.-13. trinn

Course code: 
PROG1-813KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2025 Autumn
Assessment semester: 
2025 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Studentane skal utvikle kompetanse i å planleggje, gjennomføre og evaluere undervisningsopplegg som inkluderer programmering. Det vil i hovudsak nyttast tekstbaserte programmeringsmiljø.  

Studentane skal både utvikle eigene ferdigheiter i programmering og kunnskap om korleis programmering kan integrerast i undervisningsfag. Emnet fokuser på praktisk arbeid med programmering med relevante verktøy og metodar for 8.-13.-trinn. Studentane får også kjennskap til algoritmisk tenking utan digitale verktøy, og korleis dette kan brukast til planlegging av programmeringsprosessen.  

Undervisingen er fullstendig nettbasert, men det blir forventa aktiv deltaking av studentane på diskusjonsforum, medstudentrettleiing, etc.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal 

  • ha forståing for programmering og algoritmisk tenking si rolle i skule samfunn 
  • ha grunnleggjande forståing for algoritmar
  • ha kunnskap om grunnleggande programeringskonsept, som til dømes variable løkker og vilkår
  • ha kunnskap om ulike didaktiske tilnærmingar til programmering 
Learning outcome skills

Studenten skal kunne 

  • utforme algoritmar og pseudokode  
  • utvikle enkle program med ved hjelp av tekstprogrammering 
  • kombinere grunnleggande element i tekstprogrammering  
  • bruke ulike didaktiske tilnærmingar i undervisning
  • lage oversiktlige og lesbare program  
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne 

  • arbeide sjølvstendig og saman med andre for å identifisere, analysere og løyse problem knytt til elevars læring og utvikling om programmering  
  • reflektere over programmering sin plass i undervisingsfag 
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver er praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver. 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Ingen

Arbeidskrav:

Emnet har eitt arbeidskrav. Arbeidskravet består av ei obligatorisk innlevering etter kvar nettleksjon (om lag annankva veke). Alle innleveringane må vere godkjente for å få arbeidskravet godkjent.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Runar Lie Berge
Used in other programs
  • Programming for teachers, 8th-13th grade - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100
Alle
Approval signature: 
Arne Myklebust