Semesters

REL212N Fordjupingsoppgåve i religion og livssyn, nettbasert

Course code: 
REL212N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Fordjupingsoppgåve i religion og livssyn, nettbasert
Teaching semester: 
2024 Autumn
Course name in Norwegian Bokmål: 
Fordjupingsoppgave i religion og livssyn, nettbasert
Assessment semester: 
2024 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Grunnivå (minimum 45 stp.) i Religion, kultur og samfunn eller tilsvarande. I tillegg må studenten ta eitt valfritt emne på fordjupningsnivå anten før eller parallelt med REL212N.

Course content

Formålet med emnet er å gje studenten trening i å arbeide med ei større skriftleg oppgåve. Studenten skal fordjupe seg i eit tema, arbeide med ei problemstilling, samle inn og vurdere kjelder og litteratur. Oppgåva skal som hovudregel knytast til eitt av 100 eller 200-emna. Oppgåva skal oppfylle formelle reglar til utforming (litteraturtilvisingar/noteapparat, innleiing, konklusjon m.v.) som blir gjevne i eigen instruks. Temaet skal vere fastsett i samarbeid med ein oppnemnd rettleiar. Til oppgåva skal studenten ha sjølvvalt litteratur på omlag 1000 sider.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten  

  • kjenner til forskings- og utviklingsarbeid innanfor faget 
  • ​har spesialisert kunnskap om eit avgrensa område 
Learning outcome skills

Studenten 

  • har ferdigheiter i fagleg skriving 
  • har ferdigheiter i planmessig arbeid med emneavgrensing, problemformulering, stoffsamling og kjelder 
  • kan reflektere over eiga fagleg utvikling 
  • kan finne, vurdere og vise til informasjon og fagstoff, og framstille dette slik at det belyser ei problemstilling 
  • kan beherske relevante faglege verktøy, teknikkar og uttrykksformer 
  • ​har ferdigheiter i dei ulike stega i skriveprosessen fram mot eit ferdig produkt 
Learning outcome qualification

Studenten 

  • kan formidle sentralt fagstoff som teoriar, problemstillingar og løysingar både skriftleg, munnleg og gjennom andre aktuelle uttrykksformer 
  • ​kan utveksle oppfatningar og erfaringar med andre med bakgrunn innan fagområdet 
Working and learning activities

Det blir gjeve eit kurs i oppgåveskriving og seminardeltaking i Canvas. Studenten får tildelt ein rettleiar. Det blir arrangert to obligatoriske oppgåveseminar i Canvas der kvar student skal leggje fram eit utkast av sitt eige arbeid, og der ho/han også skal vere kritikar til eit utkast av ein medstudent. 

Assessment requirements

Godkjent deltaking på begge oppgåveseminara.

Evaluation system
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Knut-Willy Sæther
Used in other programs
  • Religious studies - specialization
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Digital eksamen.
Alle.
Individuell semesteroppgåve på 8000-10000 ord.
Approval signature: 
Silje Ims Lied