Semesters

REL212N Fordjupingsoppgåve i religion og livssyn, nettbasert

Course code: 
REL212N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2019 Autumn
Assessment semester: 
2019 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Grunnstudium (60 eller 50 studiepoeng på 100-nivå) i religion, livssyn og etikk (t.d. REL111N, REL112N, REL113N og REL114N) eller tilsvarande. I tillegg må studenten ta eitt valfritt emne på fordjupningsnivå anten før eller parallelt med REL212N.

Course content

Formålet med emnet er å gje studenten trening i å arbeide med ei større skriftleg oppgåve. Studenten skal fordjupe seg i eit tema, arbeide med ei problemstilling, samle inn og vurdere kjelder og litteratur. Oppgåva skal som hovudregel knytast til eitt av dei teoretiske 200-emna. Oppgåva skal oppfylle formelle reglar til utforming (litteraturtilvisingar/noteapparat, innleiing, konklusjon m.v.) som blir gjevne i eigen instruks. Temaet skal vere fastsett i samarbeid med ein oppnemnd rettleiar. Til oppgåva skal studenten ha sjølvvalt litteratur på omlag 1000 sider. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge
  • kjenne til forskings- og utviklingsarbeid innanfor faget
  • ha spesialisert kunnskap om eit avgrensa område
Learning outcome skills
  • ha ferdigheiter i fagleg skriving
  • ha ferdigheiter i planmessig arbeid med emneavgrensing, problemformulering, stoffsamling og kjelder
  • kunne reflektere over eiga fagleg handsaming og justere denne under rettleiing
  • kunne finne, vurdere og vise til informasjon og fagstoff, og framstille dette slik at det belyser ei problemstilling
  • kunne beherske relevante faglege verktøy, teknikkar og uttrykksformer
  • ha ferdigheiter i dei ulike stega i skriveprosessen fram mot eit ferdig produkt
Learning outcome qualification
  • kan formidle sentralt fagstoff som teoriar, problemstillingar og løysingar både skriftleg, munnleg og gjennom andre aktuelle uttrykksformer
  • kan utveksle oppfatningar og erfaringar med andre med bakgrunn innan fagområdet
Working and learning activities

Det blir gjeve eit kort kurs i oppgåveskriving og seminardeltaking i Canvas. Studenten får tildelt ein rettleiar. Omfanget av rettleiinga er avgrensa til tre –3– konsultasjonar. Det blir arrangert to obligatoriske oppgåveseminar i Canvas der kvar student skal leggje fram eit utkast av sitt eige arbeid, og der ho/han også skal vere kritikar til eit utkast av ein medstudent.

Assessment requirements

Godkjent deltaking på begge oppgåveseminara.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Knut-Willy Sæther
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Digital eksamen.
Alle.
8000 - 10000 ord.