Digital kompetanse for skuleleiarar
Samfunnet er i kontinuerleg endring og utvikling, og når samfunnet endrar seg får skulen og barnehagen nye oppgåver. Målet for digital utvikling er å gjere skulen og barnehagen betre for barn og unge. Emnet gir skule- og barnehageleiarar, lærarar, IKT-ansvarlege og andre som har sitt daglege virke i skule- og barnehageorganisasjonar nye verkty for å løyse utfordringar med digitalisering. Fokus er på analyse av den digitale nåsituasjon i eigen organisasjon, på tiltak og vurdering av desse i ein handlingsplan, og på bruk av arbeidsmåtar og digitale verktøy for leiarar i eit breiare samfunns- og utviklingsperspektiv. Profesjonsfagleg digital kompetanse (PfDK) vil vere overordna fokus i alle emna som blir tilbode. Første samling vil ha fokus på PfDK i emna i vår.
Læringsutbyttet må sjåast i samanheng med innhald og arbeidsmåtar i emna. I tråd med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført studieprogram (eller utdanning?)
-
-
-
-
Course | 2018 Spring |
---|---|
5 | |
Sum (5 total) | 5 |
Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem. (http://www.hivolda.no/hivolda/om-hogskulen/kvalitetsarbeid)