Semesters

BLUBA Bacheloroppgåve

Course code: 
BLUBA
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2017 Autumn
Assessment semester: 
2017 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

BLUBULL1, BLUBULL2, BLUSRLE og BLUNHR.

Course content

Bacheloroppgåva er ei individuell fordjupingsoppgåve over ei sjølvvald problemstilling. Innhaldet skal vere forankra i profesjonsfaglege problemstillingar som er sentrale for arbeidet som barnehagelærar. Oppgåva skal bygge på pedagogikk og kunnskap frå eit av kunnskapsområda. Målsetjinga med bacheloroppgåva er at studenten får øving i å planleggje og gjennomføre eit sjølvstendig arbeid i tråd med faglege og forskingsmetodiske krav. Gjennom arbeidet med oppgåva skal studentane utvikle medvit omkring sentrale utfordringar i rolla som barnehagelærar. Det vert lagt vekt på metodiske kunnskapar og ferdigheiter, refleksjon og kritisk drøfting av teori. Arbeidet med bacheloroppgåva stiller høge krav til sjølvstende når det gjeld å søkje kunnskap og erfaringar. Arbeidet skal gjennomførast etter forskingsetiske retningsliner (sjå Utfyllande retningsliner for arbeid med bacheloroppgåve i Barnehagelærarutdanninga ved HVO). Emnet skal som grunnlag for arbeidet med bacheloroppgåva gi innføring i ulike vitskapsteoretiske perspektiv og relevante metodar i forskings- og utviklingsarbeid. Arbeidet skal vere rettleidd.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha kunnskapar om

  • normer for vitskapleg arbeid, grunnleggande vitskapsteori og forskingsmetodikk
  • sentrale faglege og yrkesetiske problemstillingar
  • krav til rolla som profesjonell yrkesutøvar i eit mangfaldig samfunn 
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • formulere og avgrense eit pedagogisk og/eller fagdidaktisk tema
  • undersøke eit problemområde med ei relevant metode
  • formidle og dokumentere sentrale problemstillingar innan yrkesfeltet
  • dokumentere eigen profesjonskunnskap
  • meistre sentrale element i akademisk skriving
Learning outcome qualification

Studenten kan

  • synleggjere og reflektere kritisk over sentrale sider ved arbeidet i barnehagen og utfordringar i rolla som barnehagelærar
  • utvikle medvit om eigen profesjonelle identitet og si rolle som barnehagelærar
  • vidareutvikle innsikt i forskingsbasert kunnskap som grunnlag for profesjonsutøving og kontinuerleg profesjonell utvikling
  • vise ny kunnskap og forståing for vitskaplege og etiske aspekt ved forskings- og utviklingsarbeid
Working and learning activities

Hovuddelen av emnet handlar om sjølvstendig arbeid med bacheloroppgåva. Undervisninga tek til i 4. semester, med orientering om emnet og ei kort innføring i vitskapsteori og metode. I løpet av desse dagane vel studentane førebels tema for arbeidet og formulerer tankar omkring temaet. Tematiseringa skal ende opp i eit forslag til førebels problemstilling og danne grunnlag for tildeling av rettleiar. På bakgrunn av tematiseringa og problemstillinga skal studenten utvikle ein forskingsplan som skal godkjennast av rettleiar.

Planen skal leverast etter fastsett frist etter semesterstart 5. semester. Dette semesteret startar med ei meir grundig innføring i vitskapsteori og metode.

Assessment requirements
  • Det er krav om obligatorisk frammøte til undervisninga,Jf. Forskrift om opptak, studium og eksamen § 4-6.
  • Skriftleg tematisering på 450 ord av problemområde med forslag til førebels problemstilling
  • Godkjend problemstilling og forskingsplan
  • Deltaking i studentseminar der studentane presenterer eige arbeid med oppgåva undervegs i semesteret
Evaluation system

Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maximum number of students: 
60
Person in charge: 
Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Bachelor's thesis
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
10 000 ord +/- 10 %