Semesters

DKL114N Medieproduksjon og samansette tekstar i læring

Course code: 
DKL114N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Medieproduksjon og samansette tekstar i læring
Teaching semester: 
2017 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Elevaktive metoder og mediekultur i det digitale klasserommet
Assessment semester: 
2017 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Curriculum: 
  • Delar av: Hagen, Ingunn og Thomas Wold (2009): ​Mediegenerasjonen; barn og unge i det nye medielandskapet. ​Oslo: Samlaget.
  • Holte Haug, Kristin, Grete jamissen og Carsten Ohlmann (red) (2012) ​Digitalt fortalte historier. Refleksjon for læring.​ Oslo: Cappelen Damm.
  • Liestøl, G., Fagerjord, A. og Hannemyr, G.(2009) ​Sammensatte tekster. Arbeid med digital kompetanse i skolen.​ Oslo: Cappelen Akademisk Forlag.
  • Digitalt kompendium.

Studenten plukker ut 400 valfrie sider frå desse bøkene. Det kan kome endringar før semesterstart.

Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Utbreiinga av Internett og digitale verkty har bidrege til at skrifta ikkje har ein like dominerande posisjon som tidlegare. Konsum og produksjon av samansette tekstar har vorte ein del av barne- og ungdomskulturen. Alle kan i dag samarbeide, kommunisere, produsere, publisere, dele og delta i mediekulturen ved hjelp av enkelt tilgjengeleg teknologi. Didaktisk arbeid med samansette tekstar og digitale verkty utgjer ein naturleg del av læringsprosessane i dag.Emnet DKL114N har eit særleg fokus på samansette tekstar og medieproduksjon for læring. Bruk av multimodale/samansette tekstar i læringsarbeidet krev kunnskap om tekst, lyd, bilete og video, og korleis dei vert produsert og sett saman til eit meiningsfullt innhald. Bruk av digitale verkty i eit læringsmiljø krev kjennskap til, og tilgjenge av, forskjellig programvare samt kunnskap om ungdomens mediekultur. Vurdering av kvalitet på medieprodukt, bruk av digitale verkty i læring og læringsutbyttet til elevane er også sentralt i emnet. Emnet kan takast som ein del av eit årsstudium, eit deltidsstudium eller som eit sjølvstendig emne.

Learning outcome

Studentene vil arbeide gjennom og bli utfordret til å produsere, evaluere og kritikk læring medieproduksjon .

Learning outcome knowledge
  • har grunnleggjande kunnskapar om barn og unge sin mediekultur ·      
  • er kjent med, og har forståing for, forskning og utvikling innan medieproduksjon i læring, digitale verkty og mediert digital læring.
  • har grunnleggjande kunnskap om produksjonsprosessar i tekst, bilete, animasjonar, lyd og film.     
  • har grunnleggjande kunnskap om prosessar knytt til produksjon og bruk av multimodale tekstar og digitale læringsverkty.
  • har oppdatert og utvida sine kunnskapar innan læring og undervisning
Learning outcome skills
  • kan reflektere over eigen praksis og justere den under veiledning
  • kan ta i bruk kunnskap og relevante resultat frå forskningsarbeid i praktiske og teoretiske oppgåver og gjere velbegrunna val.
  • kan produsere og bruke eit multimedieprodukt for bruk i læringssamanheng.
  • kan evaluere og vurdere elevenes multimediaproduksjonar og multimodale tekstar
  • kan reflektere over eigen produksjon av mutimedieprodukt og multimodale tekstar til bruk i læring
  • kan vurdere digitale verkty effektivt og nytte desse i ein læringssamanheng
Learning outcome qualification
  • kan legge til rette for, støtte og rettleie elevane i korleis lage multimedieprodukt.
  • kan planlegge og produsere varierte oppgåver og prosjekt over tid, individuelt eller gruppe.
  • forstår tydinga av viktige omgrep knytt til emnet, for eksempel teoriar, problemstillingar og løysningar, både skriftleg og gjennom multimodale tekstar.
  • kan utveksle meiningar og erfaringar med medstudentar, og dermed bidra til utvikling av god praksis.
  • viser kjennskap og erfaring i nytenkning og innovasjonsprosessar.
Working and learning activities

Nettbasert læringsarbeid.

Assessment requirements

Arbeidsoppgåver gjennom semesteret vil inngå i eksamensmappa.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimum number of students: 
15
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Torbjørn Frantsen
Costs

Kr. 4000,-

Used in other programs
  • Digital Compentence for Teaching, on line courses
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual or Group exam
Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade