Semesters

ENG1B-17KFK Engelsk 1B (1-7)

Course code: 
ENG1B-17KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Engelsk 1B (1-7)
Teaching semester: 
2017 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Engelsk 1B (1-7)
Assessment semester: 
2017 Spring
Language of instruction: 
English
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Emnet er andre del av studiet Engelsk 1 for 1.-7. årssteg, Kompetanse for kvalitet. Emnet gir ei innføring i språkopplæring og fagdidaktikk med spesiell vekt på begynnaropplæring i engelsk. Dette omfattar kunnskap om korleis språket er bygd opp og bruk av ulike tekstar i barneskulen. Utvikling av eiga språkferdigheit og tekstkompetanse er sentralt. Emnet omfattar engelskundervisning for heile barneskulen, kva som kjenneteiknar elevane i denne aldersgruppa og den tidlege språkutviklinga deira i engelsk. I tillegg dreier emnet seg om varierte aktivitetar og metodar for engelskopplæringa.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Språk:

  • Studenten har grunnleggjande kunnskap om lydsystemet i engelsk med vekt på forskjellar og likskapar mellom engelsk og norsk
  • Studenten har grunnleggjande kunnskap om engelsk syntaks med vekt på forskjellar og likskapar mellom engelsk og norsk

Didaktikk:

  • Studenten har kjennskap til ulike læremiddel og lærebøker som kan brukast i opplæringa
  • Studenten har forståing for det læringspotensialet som ulike læringsarenaer, til dømes digitale media, representerer i barneskulen
  • Studenten har kunnskap om tilpassa språkopplæring for den aktuelle aldersgruppa
  • Studenten har kunnskap om ulike internasjonale og nasjonale prøver og kartleggingsverkty
  • Studenten har kunnskap om vurderingsverkty og vurderingsformer som fremjer språkutvikling

Kultur:

  • Studenten kjenner nokre trekk ved kulturen i engelsktalande land
  • Studenten kjenner eit utval litterære tekstar for born og unge i ulike sjangrar
Learning outcome skills

Språk:

  • Studenten kan bruke engelsk sikkert og funksjonelt skriftleg og munnleg tilpassa målgruppa i ulike situasjonar. Dette emnet vektlegg særleg munnleg språkbruk og lydsystemet i engelsk
  • Studenten kan bruke kunnskap om engelsk lyd- og grammatisk system til å justere eigen språkbruk, til å leggje til rette for elevane si språklæring og rettleie språkbruken til elevane

Didaktikk:

  • Studenten kan kritisk vurdere lærebøker og andre læremiddel til bruk i opplæringa
  • Studenten kan bruke digitale verkty i arbeidet med å fremje språklæring og formidling av fagstoff
  • Studenten kan planleggje, rettleie og vurdere elevane sitt læringsarbeid på ein måte som tek omsyn til mangfaldet i elevgruppa når det gjeld ulike behov, og ulik kulturell og språkleg bakgrunn
  • Studenten kan utøve ein heilskapleg og læringsorientert vurderingspraksis

Kultur:

  • Studenten kan leggje til rette for elevane sitt arbeid med utforsking av levesett og kulturuttrykk i engelsktalande land.
  • Studenten kan bruke eigen litterære kompetanse til å reflektere over tekstar av ulikt slag
  • Studenten kan leggje til rette for elevars arbeid med litterære tekstar. 
Learning outcome qualification
  • Studenten kan formidle relevant fagstoff og kommunisere på engelsk på ein måte som er tilpassa målgruppa
  • Studenten kan reflektere over eiga læring og praksis i forhold til etiske grunnverdiar og skulens ansvar for den personlege veksten hjå barn og unge
  • Studenten kan arbeide sjølvstendig og saman med andre for å løyse identifiserte problem knytte til elevar si læring og utvikling i engelskfaget
Working and learning activities

Undervisninga blir gitt i form av nettforelesingar, innlevering av arbeidskrav, seminardiskusjonar på nett,  to 2-dagarssamlingar i Volda og ei vekesamling i York. HVO dekkjer overnatting og kursavgift i York, men reise og kostutgifter blir ikkje dekt av høgskulen. Det er obligatorisk oppmøte til alle samlingar (sjå under vilkår for å framstille seg til eksamen).

Assessment requirements

Frammøtekrav: 

Obligatorisk frammøte til samlingane. Sjå forskrifta om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda:  http://lovdata.no/forskrift/2014-12-04-1697/%C2%A74-6   

 

Arbeidskrav:

Studentane skal gjennomføre følgjande arbeidskrav:

  • Eitt skriftleg arbeidskrav i didaktikk
  • Eitt skriftleg arbeidskrav i språk
  • Eitt skriftleg arbeidskrav i kultur

Oppgåvene er obligatoriske og skal leverast til fastsett frist. Studentane får tilbakemelding på arbeida sine. Studenten får eitt høve til å forbetre oppgåver som ikkje fyller krava. Alle arbeidskrav må vere godkjende for at studenten skal kunne gå opp til eksamen.

Evaluation system

Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11 (http://lovdata.no/forskrift/2014-12-04-1697/%C2%A75-11

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
20
Person in charge: 
Åsa Sundnes Bruheim
Kjetil Arve Myskja
Used in other programs
  • English 1 for Teachers years 1-7 - Compentence for Quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Eksamen vil vere ei prøve både på pensumkunnskap og språkbruk. Pensumkunnskap tel noko meir.

Ein individuell munnleg, justerande eksamen.
Mappa skal innehalde dei tre arbeidskrava og eit refleksjonsnotat
Adjusting oral examination
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Eksamen vil vere ei prøve både på pensumkunnskap og språkbruk. Pensumkunnskap tel noko meir.
Mappa