Semesters

ENG2A-510KFK Engelsk 2A for 5-10 årssteg, Kompetanse for kvalitet

Course code: 
ENG2A-510KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2017 Autumn
Assessment semester: 
2017 Autumn
Course content

Emnet er fyrste del av studiet Engelsk 2, 5-10 Kompetanse for kvalitet: vidareutdanning for lærarar. Emnet gjev større grad av fagleg fordjuping i språkopplæring og fagdidaktikk og i eit rikt og variert utval av tekstar til personleg og fagleg vekst, og til bruk i undervisning på mellom- og ungdomssteget. Emnet gir meir kunnskap om grammatiske strukturar i det engelske språket og vidare utvikling av eiga språkferdigheit, tekstkompetanse og produktivt ordforråd. Språkets kulturelle forankring er sentralt i emnet.
 
Kritisk vurdering av ulike sider ved engelskopplæring for 5.-10. trinn står sentralt. I tillegg gir emnet meir innsikt i varierte, inspirerande og læringsfremjande aktivitetar og arbeidsmåtar. Engelsk blir sett i eit historisk og kulturelt perspektiv, med tekstar i ulike genrar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har kjennskap til oppbygging og variasjonar i setningsstruktur, og korleis slike strukturar blir brukt til å uttrykkje meiningsnyansar

  • har kunnskap om historisk utvikling av metodar og tilnærmingar til opplæring i engelsk

  • har kunnskap om ulike måtar å organisere opplæringa på

  • har kunnskap om korleis ulike faktorar kan påverke læring av engelsk

  • har innsikt i ulike læringsstrategiar som kan gjere elevane medvitne om eiga læring og språkutvikling i eit langsiktig perspektiv

  • kjenner trekk ved samfunnsutviklinga i den engelskspråklege verda frå renessansen fram til den amerikanske revolusjonen

  • kjenner eit utval av litterære tekstar og andre kunstformer frå renessansen fram til den amerikanske revolusjonen til både personleg vekst og undervisningsbruk

Learning outcome skills

Studenten kan

  • bruke engelsk sikkert og funksjonelt skriftleg og munnleg tilpassa målgruppa i ulike situasjonar

  • bruke kunnskap om det engelske grammatiske systemet til å justere eigen språkbruk, til å leggje til rette for elevane si språklæring og til å rettleie språkbruken til elevane

  • planlegge, gjennomføre og vurdere undervisning slik at det vert tatt omsyn til mangfaldet i elevgruppa og kulturell og språkleg bakgrunn

  • legge til rette for varierte og differensierte læringsaktivitetar som fremmer utviklinga av elevane sine reseptive og produktive språkferdigheiter, blant anna ved bruk av digitale læringsverktøy

  • gjere elevane medvitne om val av læringsstrategiar og bruk av eigenvurdering

  • kombinere og samanfatte kunnskap om engelskspråklege samfunn, kunst, kultur og litteratur frå renessansen fram til den amerikanske revolusjonen

  • nyttegjere seg det heilskaplege perspektivet i eiga undervising

Learning outcome qualification

Studenten kan

  • formidle relevant fagstoff og kommunisere på engelsk på ein måte som er tilpassa målgruppa

  • reflektere over eiga læring og praksis i forhold til etiske grunnverdiar og skulens ansvar for den personlege veksten hjå barn og unge

  • arbeide sjølvstendig og saman med andre for å løyse identifiserte problem knytte til elevar si læring og utvikling i engelskfaget

Working and learning activities

Undervisninga blir gitt i form av nettforelesingar, innlevering av arbeidskrav, seminardiskusjonar på nett og to todagarssamlingar i Volda. Studenten skal gjennom semesteret føre ein logg der ho/han reflekterer over sin praksis i klasserommet med fokus på eiga didaktisk utvikling som lærar. Loggen bør førast minst ein gong i veka, ikkje mindre enn 50 ord per veke: sjå under eksamen.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk oppmøte til samlingane

Arbeidskrav:

  • Eitt skriftleg arbeidskrav i språk (omfang ikkje relevant)

  • Eitt skriftleg arbeidskrav i didaktikk (1500 ord)

  • Eitt skriftleg arbeidskrav i kultur (1500 ord)

     

    Oppgåvene er obligatoriske og skal leverast til fastsett frist. Studenten får tilbakemelding på arbeida sine. Alle arbeidskrav må vere godkjende for at studenten skal kunne gå opp til eksamen.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem. (http://www.hivolda.no/hivolda/om-hogskulen/kvalitetsarbeid)

Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Kjetil Arve Myskja
Catherine McCann
Used in other programs
  • English 2 for Teachers years 5-10 - Compentence for Quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Endeleg vurdering i emnet skjer på grunnlag av:
Ei mappe med dei tre arbeidskrava, tre utvalde innleg frå loggen, og ein refleksjonstekst på omlag 1500 ord
Adjusting oral examination
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Munnleg eksamen basert på mappe og pensum