Semesters

HPE209 Formidling i høgare utdanning

Course code: 
HPE209
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Formidling i høgare utdanning
Teaching semester: 
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Formidling i høyere utdanning
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Studiet er for fagleg tilsette ved Høgskulen i Volda.

Course content

Formålet med studiet er å gje deltakarane praktisk og teoretisk innsikt i arbeidet med kommunikasjons- og formidlingsteknikkar i ein didaktisk kontekst, både i det fysiske og det digitale klasserommet. Tilhøvet mellom teori og praksis, etiske problemstillingar og profesjonstilhøyrigheit er sentralt.

Deltakarene vil arbeide med m.a.:

  • Analyse av eigen undervisning knytt til kommunikasjonsmodellar
  • Praktiske og teoretiske øvingar knytt til ulike formidlingsteknikkar
  • Mikrofon og kamerateknikk
  • Dramaturgi som didaktisk verkemiddel

Studiet skal stimulere til kontinuerleg utvikling av faglærar sin pedagogiske kompetanse. Emnet kan også inngå i pedagogisk merittering.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal:

  • ha avansert kunnskap om ulike kommunikasjons- og formidlingsstrategiar
  • ha inngåande kunnskap om ulike dramaturgiske perspektiv på undervisning, i digitale og fysiske rom.
Learning outcome skills

Studenten skal:

  • kunne nytte relevante kommunikasjons- og formidlingsteknikkar i ulike pedagogiske situasjonar.
  • kunne analysere og endre eigne kommunikasjonsmønstre.
  • kunne ta del i ulike praktiske øvingar, individuelt og i gruppe.
  • kunne nytte ulike dramaturgiske inngangar i undervisingsplanlegging.
Learning outcome qualification

Studenten skal:

  • kunne reflektere kritisk over eigen og andre sin formidlingspraksis
  • kunne planleggje, gjennomføre og kritisk analysere eigen undervisning, sett i lys av ulike formidlings- og kommunikasjonsstrategiar
  • kunne ta initiativ til utvikling og nytenking knytt til eigen undervisingspraksis
Working and learning activities

Arbeidsmåtane vekslar mellom førelesingar, presentasjonar, drøftingar og praktiske øvingar. Intensjonen med arbeidsmåtane er å støtte faglærar i si eiga utvikling i rolla som underviser i høgare utdanning.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte til all timeplanfesta aktivitet, jf. Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 6-6

Arbeidskrav:

  1. Ein undervisingsaktivitet på om lag 10 minutt.
  2. Ein skriftleg analyse av eigen undervising.
  3. Ein digital undervisingsfilm på om lag 5-10 minutt.
  4. Obligatorisk oppmøte til all timeplanfesta aktivitet

Alle arbeidskrav har to forsøk. Detaljert informasjon og vurderingskriterium for arbeidskrava vert gitt ved semesterstart.

Det er ein føresetnad at alle arbeidskrav er fullførte og godkjende for å kunne framstille seg for eksamen i emnet. Sjå Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 4-7.

Evaluation system
Minimum number of students: 
8
Maximum number of students: 
32
Person in charge: 
Vibeke Preus
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Individual
30 Minutes
Pass / fail
100
15 min formidling av eit sjølvvalt tema, og 15 min framlegg av val gjort, knytt til teori og sjølve formidlinga
Alle hjelpemiddel tillat
15 + 15 minutt
Approval signature: 
Arne Myklebust