Semesters

HPE209 Formidling i høgare utdanning

Course code: 
HPE209
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Formidling i høgare utdanning
Teaching semester: 
2023 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Formidling i høyere utdanning
Assessment semester: 
2023 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Studiet er for fagleg tilsette ved Høgskulen i Volda.

Course content

Formålet med studiet er å gje deltakarane praktisk og teoretisk innsikt i arbeidet med kommunikasjons- og formidlingsteknikkar i ein didaktisk kontekst, både i det fysiske og det digitale klasserommet. Tilhøvet mellom teori og praksis, etiske problemstillingar og profesjonstilhøyrigheit er sentralt.

Deltakarene vil arbeide med m.a.:

  • Analyse av eigen undervisning knytt til kommunikasjonsmodellar
  • Praktiske og teoretiske øvingar knytt til ulike formidlingsteknikkar
  • Mikrofon og kamerateknikk
  • Dramaturgi som didaktisk verkemiddel

Studiet skal stimulere til kontinuerleg utvikling av faglærar sin pedagogiske kompetanse. Emnet kan også inngå i pedagogisk merittering.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal:

  • ha avansert kunnskap om ulike kommunikasjons- og formidlingsstrategiar
  • ha inngåande kunnskap om ulike dramaturgiske perspektiv på undervisning, i digitale og fysiske rom.
Learning outcome skills

Studenten skal:

  • kunne nytte relevante kommunikasjons- og formidlingsteknikkar i ulike pedagogiske situasjonar.
  • kunne analysere og endre eigne kommunikasjonsmønstre.
  • kunne ta del i ulike praktiske øvingar, individuelt og i gruppe.
  • kunne nytte ulike dramaturgiske inngangar i undervisingsplanlegging.
Learning outcome qualification

Studenten skal:

  • kunne reflektere kritisk over eigen og andre sin formidlingspraksis
  • kunne planleggje, gjennomføre og kritisk analysere eigen undervisning, sett i lys av ulike formidlings- og kommunikasjonsstrategiar
  • kunne ta initiativ til utvikling og nytenking knytt til eigen undervisingspraksis
Working and learning activities

Arbeidsmåtane vekslar mellom førelesingar, presentasjonar, drøftingar og praktiske øvingar. Intensjonen med arbeidsmåtane er å støtte faglærar i si eiga utvikling i rolla som underviser i høgare utdanning.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte til all timeplanfesta aktivitet, jf. Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6

Arbeidskrav:

  1. Obligatorisk oppmøte til all timeplanfesta aktivitet
  2. Eit framlegg på 10-15 minutt i gruppe, knytt til analyse av eigen undervising.
  3. Eit undervisingsopplegg på 10-15 minutt, der studenten leier ei gruppe medstudentar.
  4. Ei digital undervisingsøkt på 5-10 minutt.

Alle arbeidskrav har to forsøk. Detaljert informasjon og vurderingskriterium for arbeidskrava vert gitt ved semesterstart.

Det er ein føresetnad at alle arbeidskrav er fullførte og godkjende for å kunne framstille seg for eksamen i emnet. Sjå Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 4-7.

Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
32
Person in charge: 
Vibeke Preus
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Individual
30 Minutes
Pass / fail
100
15 min formidling av eit sjølvvalt tema, og 15 min framlegg av val gjort, knytt til teori og sjølve formidlinga
Alle hjelpemiddel tillat
15 + 15 minutt