Semesters
IKF209 Bacheloroppgåve - Guideprodukt
IKF206, IKF207 og IKF208
Studentane skal levere eit utviklingsarbeid, der dei har utvikla og ferdigstilt eit naturbasert guideprodukt i tråd med prosjektskissa.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten
- har kunnskapar om guiden si rolle i naturbasert reiseliv.
- har kunnskapar om dei elementa eit naturbasert reiselivsprodukt må innehalde for å oppfylle krava for ein godkjend turoperatør.
- har kunnskapar om rammeverket for å kunne gjennomføre praktisk naturguidearbeid etter profesjonsstandarden for naturguidar.
Studenten
- kan bruke kunnskapar, innsikter og erfaringar frå guideoppgåver i studiet, praksis og studieferd til å utvikle guideprodukt.
- kan utvikle eit guida reiselivsprodukt, der ein kartlegg og skildrar heile produktet med transport, overnatting, bevertning, guida tur i valt område, vurderingar av tryggleiken og eventuelle restriksjonar i området. Det skal leggjast særleg vekt på sjølve guidearbeidet. Målgruppe skal vere definert.
Studenten
- kan reflektere over yrkesmessige, juridiske og etiske sider ved rolla som naturguide.
- kan bidra med erfaringar, innsikt og synspunkt for å utvikle gode og ansvarlege produkt innan naturguiding.
Bacheloroppgåva er i hovedsak basert på sjølvstendig arbeid under rettleiing av faglærar.
Fellesøkter vil veksle mellom framleggingar, drøftingar i plenum og eigenstudium, dette kan vere både med fysisk oppmøte og digitalt.
Det er obligatorisk frammøte og deltaking i alle organiserte læringsaktivitetar og undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen, §4-6 ( https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2014-12-04-1697).
Semesterplanen viser omfanget av dei obligatoriske delane av studiet.
Arbeidskrav
- Tema for oppgåva og skisse av guideproduktet skal innlevarast innan fastsett tid i semesterplanen.
- Gjennomført munnleg framlegging av tema og skisse av guideproduktet.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11.
- Outdoor Life Education and Nature Guiding - bachelor
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oppgave | Individual or Group exam | 1 Semester | A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade | 100 | Alle | 1. Skriftleg oppgåve. Omfang på 6000 - 12 000 ord. Linjeavstand 1,5 i Times New Roman, 12 pkt font. Ev. tabellar, figurar og vedlegg kjem i tillegg. 2. Munnleg presentasjon av oppgaven. 30 min til presentasjonen (valgfrie hjelpemidler) + 15 minutt til utspørring. Ved munnleg presentasjon leveres skriftlig materiale («manus») på omlag 6000 ord til sensorkommisjonen til avtalt tid. Ev. tabellar, figurar og vedlegg kjem i tillegg. |
Gruppa skal velge samme vurderingsform. Karakter er felles til hele arbeidsgruppe. Ved munnleg presentasjon som vurderingsform skal hele arbeidsgruppe delta presentasjonen.