Semesters

INF122 PR og kommunikasjon 2: Kommunikasjonsteori

Course code: 
INF122
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
10
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2021 Spring
Assessment semester: 
2021 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Emnet PR og kommunikasjon 2 bygger på innføringskurset i INF131, og omfattar både teoriundervisning og praktiske øvingar. Teoridelen skal først og fremst gi innsikt i kommunikasjonsfaget, strategisk kommunikasjon, planlegging, leiing, gjennomføring og evaluering av konkrete kommunikasjonstiltak. 

Dei viktigaste teoriemna vert utdjupa gjennom ein lengre periode med prosjektarbeid og undervisning i praktisk kommunikasjonsarbeid.

Ein stor del av dei praktiske øvingane i emnet tek utgangspunkt i ulike typar digitale medium og sosiale medium. Det blir også gitt tilbod om ein fagleg ekskursjon med besøk til aktuelle PR- og kommunikasjonsmiljø. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket skal studenten ha følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha:

  • kunnskap om modellar om prosjektarbeid
  • grunnleggande kunnskap om nettet som kanal for kommunikasjonsarbeid, inkludert kjennskap til normer, ideal og digitale kommunikasjonsformer 
  • kunnskap om korleis sosiale medium og nye digitale kanalar kan nyttast i kommunikasjonsarbeid
  • grunnleggande oversikt over omgrep innan kommunikasjonsfaget, strategisk kommunikasjon, målgruppeanalyse, planlegging, leiing, gjennomføring og evaluering av konkrete kommunikasjonstiltak
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • leie, planlegge, gjennomføre og presentere eit mindre kommunikasjonsprosjekt forankra i relevant teori
  • publisere på nett i ulike sjangrar
  • evaluere nettsider og planlegge aktuell bruk av nettbaserte kommunikasjonskanalar i kommunikasjonsarbeidarbeid
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne

  • organisere, delta i og leie ei prosjektgruppe
  • nytte ulike verkty for å utvikle idéar, analysere/nytte design og for å visualisere kreative konsept
Working and learning activities

Førelesingar, gruppearbeid, prosjektarbeid, skriftlige og praktiske oppgåver. Det er obligatorisk deltaking under gjesteførelesingar og i praktiske øvingar, og studentane må rekne med obligatorisk oppmøte på andre deler av emnet.

 

Assessment requirements
  1. Godkjend deltaking og gjennomføring av dei praktiske delane av emnet
  2. Praktiske oppgåver frå Adobe-opplæring, foto/videokurs, skrivekurs og ev. oppdrag frå interne eller eksterne oppdrag skal vere dokumenterte i mappe i form av sluttrapport og eventuelt logg
  3. Gjennomføre obligatorisk emneevaluering ved slutten av semesteret
Evaluation system
Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Kristian Fuglseth
Used in other programs
  • PR, Communication and Media - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
4 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Digital eksamen. Med utlegg av oppgåve kl. 10:00 og innlevering kl. 10:00.
Omfang 3000 ord (ekskl. tittelblad, innholdsfortegnelse, litteraturliste og eventuelle vedlegg).
Approval signature: 
Odd Ragnar Hunnes 07.03.20