Semesters

IPA210A Bacheloroppgåve i planlegging og administrasjon: Fordjuping i regionalt utviklingsarbeid

Course code: 
IPA210A
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Bacheloroppgåve i planlegging og administrasjon: Fordjuping i regionalt utviklingsarbeid
Teaching semester: 
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Bacheloroppgåve i planlegging og administrasjon: Fordjuping i regionalt utviklingsarbeid
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

IPA111 Samfunnskunnskap, IPA112 Forvaltningskunnskap og IPA172 Vitskapsteori og samfunnsvitskapleg metode

Godkjente arbeidskrav i IPA202 Lokalsamfunnsplanlegging og utvikling og IPA213 The European Union and Regional development: theories and practice.

I tillegg skal studenten har fullført 30 studiepoeng med valfrie emne.

Course content

Bacheloroppgåva er ei fordjupingsoppgåve med ei sjølvvald problemstilling. Eit naturleg utgangspunkt for val av tema for bacheloroppgåva vil vere tidlegare gjennomgått fagstoff i bachelorstudiet i planlegging og administrasjon.

Målsetjinga med bacheloroppgåva er at studenten får øving i å planlegge og gjennomføre eit sjølvstendig arbeid i tråd med faglege og forskingsmetodiske krav. Oppgåva skal skrivast individuelt. Framstillinga skal vere i samsvar med reglar og retningsliner for vitskapleg forfattarskap/rapportering. 

Det vert lagt vekt på metodiske kunnskapar og ferdigheiter, kunnskap om innsamling av data, refleksjon og kritisk drøfting av teori og empiri. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha kunnskap om og forståing av teori og forskingsmetodar knytt til oppgåveskriving. I dette ligg det at:

  • studenten skal kunne utvikle ei problemstilling i samråd med rettleiar
  • studenten skal kunne avgrense og svare på problemstillinga ved hjelp av relevant teori, litteratur og gjennom innsamling, analyse og drøfting av data
  • studenten skal kunne utforme oppgåva i samsvar med reglar og retningsliner for vitskapleg arbeid
Learning outcome skills

Studenten skal ha ferdigheiter i å:

  •         formulere og avgrense eit tema og ei problemstilling innan fagområdet planlegging og administrasjon
  •         finne fram til og nytte relevante metodar for å svare på problemstillinga
  •         finne fram til relevant litteratur og teori
  •         samle inn data og analysere desse på ein vitskapleg måte
  •         formidle, dokumentere og drøfte sentrale funn
  •         meistre sentrale element i akademisk skriving
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne gjennomføre eit eige forskingsarbeid og reflektere over sterke og svake sider ved forskingsarbeidet.

Working and learning activities

Studenten vil på bakgrunn av val av tema for bacheloroppgåva få ein fagrettleiar. Metodeseminaret er lagt opp med samlingar undervegs i semesteret, og har som mål å gi studentane relevant teoretisk og praktisk kunnskap i dei ulike stega i oppgåveskrivinga. Det vert lagt opp til diskusjonar med utgangspunkt i status og utfordringar for studentane sine eige arbeid på samlingane.  

Assessment requirements

Arbeidskrav som må vere godkjent for å få gå opp til eksamen:

Levere eit notat om tema for eiga bacheloroppgåva. 

Levere eit utkast av første del av bacheloroppgåva som skal godkjennast av rettleiar. 

Halde ein munnleg presentasjon om bacheloroppgåva. 

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
45
Person in charge: 
Ellen Strøm Synnevåg
Used in other programs
  • Planning and administration - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Bachelor's thesis
Individual
1 Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Bacheloroppgåva skal leverast i Inspera.
Oppgåva får ein førebels karakter som kan bli justert etter munnleg eksamen.
Alle
Omlag 9 000 - 10 000 ord, utanom vedlegg.
Adjusting oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Oppgåva blir sensurert av ein kommisjon med to medlemmar, og skal forsvarast munnleg for den same kommisjonen.
Emne som gir reduksjonGrad av overlappVektingsreduksjon
Ingen
Approval signature: 
Randi Bergem 27.02.2023