Semesters

JOR111 Praksis i radio

Course code: 
JOR111
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
10
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2022 Spring
Assessment semester: 
2022 Spring
Required prerequisite courses
JOU111 Journalism 1 - What is journalism?
Required prerequisite knowledge

Det avgrensa tal plassar på dette emnet. Søknad om deltaking på emnet skal gjerast i undervisningsopptaket som vert gjennomført i november. Dersom det melder seg fleire søkjarar enn det er tal på plassar, vil studentane sine opptakspoeng til studiet vere avgjerande for rangeringa.

Course content

Dette emnet bygger på JOU111 der studentane har lært grunnleggande journalistiske ferdigheiter. Studentane skal no vidareutvikle kunnskapen til å omhandle nyheitsproduksjon for radio. Nyheitsproduksjon er kjernen i det journalistiske arbeidet. Den teoretiske kunnskapen skal omsetjast til praktiske ferdigheiter gjennom produksjon av nyheitssaker og -sendingar. Radiostudentane får også erfaring med å produsere skriftlege jornalistiske saker for nett.

Studentane skal lære grunnleggande språkbruk, forteljarteknikk og saksoppbygging for radio. Emnet startar med teknisk innføring i redigering, opptak, studio og dei andre delane av det tekniske arbeidet med radio.

Hovuddelen av emnet er den seks veker lange interne praksisperioden.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal  

  • kunne forklare radiomediet sin eigenart og omgrep brukt i radioproduksjon

  • kunne forklare enkel forteljarteknikk og saksoppbygging for radio

  • kunne forklare nyheitsformidling på radio

  • kunne forklare bruk av teknisk utstyr i studio

  • kunne forklare teknisk utstyr for å sende direkte utanfrå studio  

  • kunne forklare bruk av redigeringsutstyr 

Learning outcome skills

Studenten skal kunne 

  • gjere opptak, redigere og publisere nyheiter for radio

  • gå inn i ulike journalistiske roller i ein nyheitsredaksjon

  • gjere grunnleggande vurderingar og prioriteringar av saker ut frå nyheitsverdi

  • bruke enkle modellar for forteljarteknikk og gjere vurderingar ut i frå nyheitskriterier

  • produsere ei nyheitssending, skrive meldingar, gjere opptak til saker, lage køyreplan og avvikle sendinga til oppsett tid

  • omarbeide radio-saker til nettsaker 

Learning outcome qualification

Studenten skal kunne 

  • arbeide sjølvstendig i ein nyheitsredaksjon  

  • samarbeide godt i eit redaksjonelt miljø 

  • evaluere eigne og andre sine nyheitsproduksjonar 

Working and learning activities

Innføringskurs, praksisførebuande undervisning og praktisk redaksjonelt arbeid med rettleiing frå lærar.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

  • deltaking på teknisk innføringskurs
  • deltaking på praksisførebuande undervisning
  • deltaking i praksisperioden

Arbeidskrav:

  • gjennomført teknisk innføringskurs

  • gjennomført praksisførebuande undervising

  • gjennomført praksisperiode med dagleg deltaking i det redaksjonelle arbeidet

  • lage og gjennomføre godtkjent sending på 10 minutt under innføringskurset

  • føre logg over eige arbeid dagleg gjennom heile praksisperioden

  • deltaking på evaluering av emnet

Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
22
Person in charge: 
Charlotte Louise Loxley Helleland
Used in other programs
  • Journalism - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
-
Pass / fail
100
Innlevering i Inspera.
Alle.
Innlevering av ei 3 minutt lang bulletinsending med eigne nyheitsmeldingar og saker. Skrive ein rapport på 1800 – 2200 ord med vurderingar og prioriteringar basert på pensumlitteratur.
Approval signature: 
Kate Kartveit