Semesters

PPU125-15 PPU: Fagdidaktikk - Drama/teater, 15 stp

Course code: 
PPU125-15
Duration: 
2 semesters
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2018 Autumn
2019 Spring
Assessment semester: 
2019 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Praktisk-pedagogisk utdanning i drama og teater kvalifiserar studenten for lærararbeid; undervising i drama i grunnskulen, i vidaregåande opplæring og i folkehøgskulen. Utdanninga kvalifiserar også for faglig/pedagogisk verksemd i td. kulturskuler eller amatørteater. Studiet gir innsikt i og erfaring med ulike undervisningsformer knytt til drama og teater som kunst- og kulturelt uttrykk. Studiet gir også kunnskap om korleis ein kan arbeide med drama/teater i andre fag og korleis barn og unge kan arbeide med kunstnariske prosessar fram til ei framsyning.

PPU er eit praksisbasert og yrkesretta studium, og den nære tilknyttinga til praksisfeltet krever at studenten forpliktar seg til, og tar ansvar både for eigen utvikling og for samarbeid i grupper. Emnet handlar om å gjere seg kjend med grunnlegjande problemstillingar knytt til undervisnings­arbeid i drama og teater, slik det kjem til uttrykk i skuleverket sine læreplanar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har:

  • har kunnskap om ulike modellar for drama- og teaterformidling som kan gjere teaterkunst tilgjengeleg for eit bredt barne- og ungdomspublikum.
  • har kunnskap om teaterfaga si plass og vekt i opplæringa, læreplanutvikling og fagområdet si stilling og potensial for utvikling i opplæringssystemet.
  • har kunnskap om drama- og teaterteoretiske teoriar og problemstillingar.
  • har kunnskap om utvalde drama- og teaterdidaktiske metoder.
  • har kunnskap om ulike vurderingsformer som egner seg i drama og teater
Learning outcome skills

Studenten:

  • kan planleggje, gjennomføre og vurdere undervisingsopplegg med utgangspunkt i læreplanar, og tilpasse undervisinga til elevene sine forutsettingar, interesser og ulike rammefaktorar.
  • kan reflektere over fagområdet sine utfordringar både skriftleg og munnleg.
  • kan tilretteleggje for arbeid med estetiske læreprosessar knytt til teaterformidling.
  • kan vurdere arbeidet elevane gjer.
  • kan planleggje, grunngje, tilretteleggje og instruere opplæring som siktar mot sceniske presentasjonar
Learning outcome qualification

Studenten

  • har innsikt i læreplananalyse og i relevanre faglege og yrkesetiske problemstillingar.
  • kan nyttegjere seg rettleiing og grunngje vala sine.
Working and learning activities

Undervisinga vil ha ulike former som:

  • førelesing
  • prosjektarbeid
  • sjølvstudium
  • gruppearbeid
  • rettleiing
  • skriftleg dokumentasjon vert knytt til både det praktiske og det teoretiske arbeidet.
Assessment requirements

Frammøtekrav:

  • Emnet forutset aktiv deltaking og engasjement, og all undervisning er obligatorisk. For å kunne ta eksamen må studenten ha eit godkjent oppmøte på minimum 80%. Frammøte i emnet er også knytt til undervisninga i felles fagdidaktikk.

Vi viser til Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §4-6, om obligatorisk frammøte/deltaking.

Arbeidskrav:

  • 3 fagtekstar på omlag 1500 - 2000 ord (to av dei med praktisk arbeid), innlevert til avtalt tid og godkjend.

 

Evaluation system
Minimum number of students: 
6
Maximum number of students: 
12
Person in charge: 
Vibeke Preus
Hege Holmqvist Synnes
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Week
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Kandidaten vel ut to av fagtekstane frå arbeidskrava som skal leverast til vurdering, saman med ein presentasjonstekst (100 ord) der studenten presenterer fagtekstane og arbeidet med dei, og grunngjev valet.
Alle
4000 ord
Approval signature: 
Anne Øie