Semesters

REL114N-AVG Religions- og livssynsundervisning i eit fleirkulturelt samfunn

Course code: 
REL114N-AVG
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2017 Autumn
Assessment semester: 
2017 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen.

Course content

Emnet gir kunnskap om pedagogiske og didaktiske utfordringar knytt til mangfaldskulturen og undervisning i religion, livssyn og etikk i skulen. Emnet vil også gi innsikt i den oppseding og undervisning som finn stad i den kristne tradisjonen, så vel som i nokre andre tradisjonar med aukande tilslutnad i landet vårt. Emnet er delt inn i fire.
Del 1: Kulturanalyse – kulturmangfald 
Emnet gir ei kort innføring i kulturomgrepet, i kulturmangfaldet i Noreg i dag og i modellar for kulturanalyse. 
Del 2: Religions- og livssynsundervisning i skulen 
Dette emnet tek for seg fagdidaktikk knytt til RLE i grunnskulen og til faget RE i vidaregåande skule. Ein vektlegg utfordringar som samtidskulturens religiøse og livssynsmessige mangfald representerer. 
Del 3: Trusopplæring i kristendom, andre religionar og livssyn 
Innføring i trusopplæring i kristendom, andre religionar og sekulære livssyn som er breitt representerte i Noreg. 
Del 4: Forteljing og bilde
Emnet legg vekt på både teoretiske og praktiske aspekt. Ein vil bruke eksempel frå ulike religiøse tradisjonar og drøfte korleis ein kan bruke forteljing og bildekunst i opplæring.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

• om religionsdidaktiske problemstillingar 
• om ulike religionspedagogiske og religionspsykologiske tema
• om ulike teoriar knytt til livssyns- og identitetsdanning 
• om trusopplæringstradisjonar i nokre utvalde religionar og livssynsorganisasjonar 
• om korleis forteljingar og bilde blir forstått og brukt i ulike religionar og livssyn, og korleis dette kan brukast i undervisning

Learning outcome skills

• til å kunne drøfte kva konsekvensar eit pluralistisk samfunn har for religionsundervisninga 
• til å kunne drøfte kva som påverkar livssyns- og identitetsdanning 
 

Learning outcome qualification

• grunnleggande digital kompetanse

Working and learning activities

Studiet er nettbasert og lagt til rette i læringsverktøyet Canvas. Studiet går over eit semester og vert organisert etter ein fastlagt kalender for leksjonar og oppgåver. Fristar for innlevering av oppgåver, plan for utlegging av leksjonar osb. vert kunngjort ved semesterstart. Kontakt mellom student og faglærarar skjer i Canvas.

Assessment requirements

For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten
• ha bestått ei kunnskapsprøve innan ein frist som instituttet fastset.
• ha fått godkjent tre innleveringer knytt til eitt eller fleire av delemna innan fastsett frist.

Evaluation system

Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maximum number of students: 
150
Person in charge: 
Ralph Meier
Costs

kr. 4000 pr. 15 stp.

Used in other programs
  • Cristianity, Religions and World Views
  • Cristianity, Religions and World Views
  • Cristianity, Religions and World Views, 60 credits
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
2 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Digital eksamen.
Inntil 3000 ord.