Semesters

SP2-110KFK Språk-, matematikk- og leseutvikling

Course code: 
SP2-110KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2020 Spring
Assessment semester: 
2020 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Course content

Studiet vil ha eit kontekstuelt og interaktivt perspektiv på temaet som understrekar utfordringa skulen har for å gi inkluderande og tilpassa opplæring til alle barn/elevar. Tema som språkleg utvikling, kognisjon/metakognisjon, forståingsstrategiar/ferdigheiter og sosiale og kulturelle tilhøve vil bli presenterte gjennom førelesingar og pensum. Studiet vil gi kunnskap om korleis skulen kan vere med på å byggje opp den språklege plattforma hos elevane, og slik gi godt grunnlag for lese- og skriveutvikling. Tilhøvet mellom språk og lesing vil stå i sentrum. I tillegg vil matematikkvanskar ha ein viktig plass i studiet. 

Learning outcome

Studenten skal ha følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha inngåande kunnskap om 

  • ulike teoretiske perspektiv på språk- og kommunikasjon 

  • språkleg utvikling og betydninga av språkleg kompetanse 

  • elevar si utvikling i matematikkfaget og betydning av matematisk kompetanse 

  • samanhengen mellom språkvanskar, lese- og skrivevanskar og matematikkvanskar 

  • andrespråksperspektiv på lesing og skriving 

Learning outcome skills

Studenten skal 

  • kunne forstå og analysere vanskar innan områda språk, lesing og skriving og matematikk 

  • legge til rette og vurdere opplegg med tanke på førebygging av skriftspråklege vanskar 

  • legge til rette for ei tilpassa opplæring for personar med språkvanskar, lese- og skrivevanskar og matematikkvanskar 

Learning outcome qualification

Studenten skal  

  • ha kunnskap om språkleg utvikling, språkvanskar og betydninga av språkleg kompetanse 

  • ha kunnskap om elevar si utvikling i matematikkfaget og betydning av matematisk kompetanse 

  • ha kunnskap om lese- og skrivevanskar 

  • ha kunnskap om andrespråk perspektiv på lesing og skriving 

  • kunne forstå og analysere vanskar innan områda språk, lesing og matematikk 

  • kunne legge til rette for og vurdere opplegg med tanke på førebygging av skriftspråklege vanskar 

  • kunne legge til rette for ei tilpassa opplæring for personar med språkvanskar, lese- og skrivevanskar og matematikkvanskar 

Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar, arbeid i mindre grupper og individuelt arbeid. 

Assessment requirements

Arbeidskrav:

Studentane skal ha godkjent oppmøte og ha gjennomført og fått godkjent arbeidskrava på emnet.  

Arbeidskrav 1: 

Deltaking på seminar der studentane munnleg skal presentere og drøfte sjølvvald problemstilling til teoretisk refleksjonstekst for medstudentar.  

Teoretisk refleksjonstekst på 2 000 ord (+/- 10 %) med sjølvvald problemstilling.   

Arbeidskrav 2:  

Digital forteljing knytt til sentrale tema frå emnet.  

 

Maximum number of students: 
35
Person in charge: 
Randi Lyngbø Ottesen
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
1 Week
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
4000 ord +/- 10%