Semesters

UL302 Utvikling og læring

Course code: 
UL302
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Utvikling og læring
Teaching semester: 
2023 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Utvikling og læring
Assessment semester: 
2023 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen 

Course content

Det er ein tett og gjensidig samanheng mellom læring og utvikling. Emnet kastar lys over dette samspelet, ved å sjå på ulike individuelle og miljømessige faktorar som påverkar læring og utvikling hos barn og unge. Det vil bli lagt særleg vekt på kognisjon og motivasjon, som eit grunnlag til å forstå korleis læring skjer og kva som stimulerer individet til å delta i læringsfremjande aktivitet. Det vil også bli lagt vekt på emosjonell utvikling og sosialt samspel som viktig for utvikling og læring. Gjennomgåande i heile emnet, vil det vere fokus på å forstå variasjon i barn og unge si utvikling og læring, og sjå samanhengen mellom allmennpedagogisk og spesialpedagogiske kompetanse.  

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne

Learning outcome knowledge

Studentane  

  • har avansert kunnskap om ulike perspektiv på læring
  • har inngåande kunnskapar om individuelle og miljømessige faktorar som påverkar læring, motivasjon og sjølvoppfatning 
  • kan anvende kunnskap om emosjonell og kognitiv utvikling, her under også ulike vanskar som kan oppstå og som kan gje behov for spesialpedagogisk hjelp og spesialundervisning

 

Learning outcome skills

Studentane

  • kan analysere og forholde seg kritisk til ulikskapar og utfordringar knytt til individet si kognitive og emosjonelle utvikling 
  • har avansert kunnskap om korleis samspelet mellom individ og miljø verkar inn på læring og utvikling
  • har inngåande kunnskap om korleis ulike læringssyn kan kome til uttrykk i pedagogisk praksis
Learning outcome qualification

Studentane

  • kan gjere analyser av pedagogisk praksis og ut frå dette anvende kunnskapen om kva som fremjar læring og utvikling for barn og unge
  • formidle sjølvstendig arbeid og beherskar uttrykksforma innanfor fagområdet
Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Det er krav om 70 % frammøte til all undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 4-6.

Assessment requirements
  • Studentane skal skrive ein fagleg artikkel ut frå ei sjølvvald problemstilling med relevans for emnet, omfanget er 3000 ord.
  • Studentane skal levere inn utkast til problemstilling for den faglege artikkelen.
  • Studentane skal presentere og drøfte artikkelen med medstudentar i eige seminar.

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kari Kathrine Eldby Rygg
Used in other programs
  • Master in Special Education
  • Special Education
  • Special Education
  • Special Education - master
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
3 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
3000 ord (+/- 10 %)
Approval signature: 
Arne Myklebust