Semesters

UL302 Utvikling og læring

Course code: 
UL302
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Teaching semester: 
2022 Spring
Assessment semester: 
2022 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen 

Course content

Det er ein tett og gjensidig samanheng mellom læring og utvikling. Emnet kastar lys over dette samspelet, ved å sjå på ulike individuelle og miljømessige faktorar som påverkar læring og utvikling hos barn og unge. Det vil bli lagt særleg vekt på kognisjon og motivasjon, som eit grunnlag til å forstå korleis læring skjer og kva som stimulerer individet til å delta i læringsfremjande aktivitet. Det vil også bli lagt vekt på emosjonell utvikling og sosialt samspel som viktig for utvikling og læring. Gjennomgåande i heile emnet, vil det vere fokus på å forstå både normalutvikling og skeivutvikling, og sjå samanhengen mellom den allmennpedagogiske og den spesialpedagogiske kompetansen.  

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne

Learning outcome knowledge

Studentene skal ha avanserte kunnskapar om 

  • ulike perspektiv på læring
  • individuelle og miljømessige faktorar som påverkar læring, motivasjon og sjølvoppfatning 
  • emosjonell og kognitiv utvikling, her under også ulike vanskar som kan oppstå og som kan gje behov for spesialpedagogisk hjelp og støtte

 

Learning outcome skills

Studentane skal kunne 

  • vise innsikt i ulikskapar og utfordringar knytt til individet si kognitive og emosjonelle utvikling 
  • reflektere kritisk over korleis samspelet mellom individ og miljø verkar inn på læring og utvikling
  • vise forståing for korleis ulike læringssyn kan kome til uttrykk i pedagogisk praksis
Learning outcome qualification

Studentane skal

  • kunne gjere analyser av pedagogisk praksis og ut frå dette anvende kunnskapen om kva som fremjar læring og utvikling for barn og unge med varierande føresetnader
Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Det er obligatorisk frammøte til alle samlingane.

Assessment requirements
  • Obligatorisk frammøte til undervisninga.
  • Studentane skal skrive ein fagleg artikkel ut frå ei sjølvvald problemstilling med relevans for emnet, omfanget er 3000 ord.
  • Studentane skal levere inn utkast til problemstilling for den faglege artikkelen.
  • Studentane skal presentere og drøfte artikkelen med medstudentar i eige seminar.

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kari Kathrine Eldby Rygg
Used in other programs
  • Master in Special Education
  • Special Education
  • Special Education
  • Special Education - master
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
3 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
3000 ord (+/- 10 %)
Approval signature: 
Arne Myklebust