Religion, livssyn og etikk 30 stp
Studiet gir grunnleggjande kunnskapar om religionar, livssyn, etikk, filosofi og interkulturell forståing. Saman med praktisk pedagogisk utdanning kan studiet kvalifisere for undervisning i KRLE på ungdomstrinnet i grunnskulen og i RE i vidaregåande skule. Emna kan godskrivast i ulike bachelorgrader.
Læringsutbyttet må sjåast i samanheng med innhald og arbeidsmåtar i emna. I tråd med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført studieprogram:
Studenten skal etter endt studium
- ha grunnleggjande kunnskapar om kristendomens historie
- ha grunnleggjande kunnskap om etikk og filosofi
- ha grunnleggjande kunnskap om religionsdidaktikk
- ha grunnleggjande kunnskap om modellar og teoriar for interkulturell forståing
Studenten skal ha
- analystisk kompetanse i å tolke tekstar og andre kulturuttykk
- evne til å uttrykkje kunnskapen skriftleg og munnleg
- evne til interkulturell kommunikasjon
Studenten skal
- kunne reflektere sjølvstendig og kritisk over spørsmål knytt til fleirkultur og fleirreligiøsitet
- kunne reflektere sjølvstendig over religions- og livssynsspørsmål
- ha generell digital kompetanse
Studenten vel to av emna etter eige val. Studiet kan gjennomførast på heiltid over eitt semester, eller på deltid over to semester. Undervisninga er obligatorisk.
I emnet REL112 Religion og livssyn blir det tilbod om ein ekskursjon til London (i haustsemesteret). Der vitjar ein skular og ulike religiøse samfunn. Ekskursjonen har atterhald om nok påmeldte.
Course | 2020 Autumn | 2021 Spring |
---|---|---|
Studentane skal velje eitt av to emne i haustsemesteret | 15 | 15 |
15 | ||
15 | ||
Studentane skal velje eitt av tre emne i vårsemesteret | ||
15 | ||
15 | ||
15 | ||
Sum (30 total) | 15 | 15 |