Semesters

DKL116N Programmering i skulen

Course code: 
DKL116N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Programmering i skulen
Teaching semester: 
2021 Autumn
Course name in Norwegian Bokmål: 
Programmering i skolen
Assessment semester: 
2021 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen.

Course content

Programmering i skulen gir elevane høve til å forstå meir av teknologien dei omgir seg med. Som student i DKL116N byggjer du både di eiga teknologiske forståing og korleis du skal legge til rette for gode læringsprosessar i ditt klasserom. I DKL116N fokuserer vi på ulike måtar å jobbe praktisk med programmering i grunnskulen, frå algoritmisk tenking utan digitale verktøy, via blokkprogrammering på nettbrett og PC, til tekstbasert programmering. Vi ser også på korleis ein kan lage prototypar som inkluderer mikrokontrollerar og korleis ein programmerer desse. Aktuelle verktøy kan då vere Micro:bit, Arduino, Lego WeDo eller anna som passar til prototypen og dei (elev/lærar) som skal lage den. Målgruppa for emnet er lærarar i grunnskulen og andre som skal undervise/rettleie i programmering. Emnet gir kjennskap til programmering på ulike nivå i heile grunnskulen, samt høve til å fokusere på ønska trinn/fag. Studiet har tett fagleg oppfølging, tilbakemeldingar og diskusjonar, og gir moglegheiter for samarbeid eller individuelt læringsarbeid etter eige ønske, sjølv om kvar student leverer eit eige sjølvstendig produkt til sluttvurdering(eksamen).

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten skal kunne

  • vise grunnleggjande forståing for algoritmar
  • gjere greie for grunnleggjande datatypar 
  • gjere greie for grunnleggjande element i eit programmeringsspråk
  • gjere greie for designtenking og metodar for programutvikling
  • kjenner til programmeringa si historie og sin plass i samfunnet, herunder diskursen om programmering i skulen
  • vise til fordelar og ulemper ved ulike programmeringsverktøy og programmeringsspråk
  • gjere greie for ein korleis programmering heng saman med mikrokontrollerar og konstruksjon av prototypar.
Learning outcome skills

Kandidaten skal kunne

  • jobbe med algoritmisk tenking i klasseromet, utan digitale verktøy
  • planleggje utviklinga av eit program
  • utforme enkle algoritmar og pseudokode
  • lage program ved hjelp av blokkprogrammering/visuell programmering
  • lage program ved hjelpe av tekstbasert programmering
  • feilsøke og vidareutvikle program
  • integrere programmering i læringsarbeidet med sine elevar, både knytt til enkeltfag og på tvers av fag.
  • vurdere elevarbeid som inkluderer programmering
  • lage og overføre program til mikrokontrollerar
  • kople enkle elektroniske kretsar i utvikling av prototypar
Learning outcome qualification

Kandidaten skal kunne

  • reflektere over teknologien sin plass i samfunnet
  • bidra til å utvikle fagleg grunngjeven integrering av programmering i skulen
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. 

Arbeidsoppgåver vil vere praksisnære, og relaterte til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver. Oppgåvene vil dekkje både praktisk programmering, didaktisk refleksjon og andre tema knytt til læringsmåla i emnet. 

Assessment requirements

Frammøtekrav: Det er ikkje noko frammøte, emnet er nettbasert. 

Arbeidskrav: ​Emnet har to større mappeoppgåver, som er obligatoriske. Omfanget på oppgåvene vil samla vere på ca. 5000 ord (+-10%) som skrift, eller inntil 15 minutt totalt som film/samansett tekst. 

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
100
Person in charge: 
Torbjørn Frantsen
Costs

​Kr. 4.000,-

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med utvalgte arbeid frå heile semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk.
Approval signature: 
Kate Kartveit