Semesters

INF211 PR og kommunikasjon 3: Samfunnskommunikasjon og CSR

Course code: 
INF211
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2025 Autumn
Assessment semester: 
2025 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
INF131 Public Relations, Communication and Media 1: Introduction with Practical Exercises
SAJ101 An introduction to the Norwegian society
Required prerequisite knowledge

For studenter på bachelor i journalistikk er forkunnskapskravet fullført SAJ101 og JOU111

Course content

Kurset tek sikte på å gi ei brei forståing og grunngjeving av omgrepa samfunnsansvar (Corporate Social Responsibility, CSR) og berekraft både gjennom aktuell teorigjennomgang og gjennom bruk av ulike case og øvingar. Utgangspunktet er dei kommunikasjonsutfordringane statlege institusjonar, frivillege organisasjonar og private verksemder møter når borgarar og kundegrupper stiller krav til samfunnsansvar på felt som gjeld miljø, menneskerettar og sosiale tilhøve, i moderne språkdrakt gjerne samla kalla for berekraft, til dømes FNs bærekraftsmål (Sustainability Development Goals, SDGs). I ein global og kulturelt pluralistisk marknad vil konfliktar med utgangspunkt i slike spørsmål kunne bli meir vanlege, og kurset har som siktemål å gje innsikt i slike prosessar. Problemstillingar knytt til omdømme vil og bli behandla, særleg knytt til det som etter kvart er samla i faglitteratur under omgrepet bærekraftskommunikasjon.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten:

  • har grunnleggande innsikt i samanhengen mellom kommunikasjon i samfunnet og dei normative prinsipp og krav som ligg i ideen om ei demokratisk samfunnskontrakt
  • har kunnskap om teoriar innan kommunikasjon og samfunn knytt til felt som retorikk, påverkningsteori, makt og deliberativ demokratisk teori
  • har innsikt i problemstillingar knytt til organisasjonar og verksemder sin identitet, omdømme og kommunikasjon av verksemder sitt berekraftsarbeid
Learning outcome skills

Kandidaten:

  • kan sjå korleis teoriar om samfunnsansvar kan koplast til praktisk kommunikasjonsarbeid
  • kan planlegge og gjennomføre ein munnleg presentasjon med utgangspunkt i pensum og legge fram denne for ei forsamling
  • kan delta i faglege diskusjonar knytt til kunnskapsmåla for emnet
  • kan bruke aktuelle eksempel til å belyse teoretiske poeng
Learning outcome qualification

Kandidaten

  • har oversikt over akademiske sider ved samfunnsansvar (CSR) og kunne nytte dette som grunnlag i kommunikasjonsarbeid
Working and learning activities

Undervising i seminargruppe, organisert kollokviearbeid og munnleg presentasjon.

Obligatorisk deltaking i framføring og opponering i pensumpresentasjonar.

Assessment requirements
  • Arbeidskrav: Ein pensumpresentasjon og ein opposisjon.
  • Gjennomføre obligatorisk emneevaluering ved slutten av semesteret  
Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Jens Standal Groven
Used in other programs
  • Journalism - bachelor
  • PR, Communication and Media - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Written Exam
Individual
6 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Approval signature: 
Kate Kartveit