Semesters

INF211 PR og kommunikasjon 3: Samfunnskommunikasjon og CSR

Course code: 
INF211
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
PR og kommunikasjon 3: Samfunnskommunikasjon og CSR
Teaching semester: 
2018 Autumn
Course name in Norwegian Bokmål: 
PR og kommunikasjon 3: Samfunnskommunikasjon og CSR
Assessment semester: 
2018 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
INF121 Public Relations, Communication and Media 1: Introduction to Theory and Practical Exercises
INF122 Public Relations, Communication and Media 2: Communication Theory
MOK101 Markets and Society
Required prerequisite knowledge

For studentar på bachelor i journalistikk tv/radio og avis/nett gjeld følgjande krav til forkunnskap: SAJ101 og emne som tilsvarar INF121, INF122 og MOK101 etter individuell godkjenning.

Course content

Kurset tek sikte på å gi ei brei forståing og grunngjeving av omgrepet samfunnsansvar (Corporate Social Responsibility, CSR). Utgangspunktet er dei kommunikasjonsutfordringane statlege institusjonar og private verksemder møter når borgarar og kundegrupper stiller krav til samfunnsansvar på felt som gjeld miljø, menneskerettar og sosiale tilhøve. I ein global og kulturelt pluralistisk marknad vil konfliktar med utgangspunkt i slike spørsmål bli meir vanlege. Problemstillingar knytt til omdømme vil og bli behandla.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten

  • har grunnleggande innsikt i samanhengen mellom kommunikasjon i samfunnet og dei normative prinsipp og krav som ligg i ideen om ei demokratisk samfunnskontrakt
  • har kunnskap om konklusjonane frå det omfattande maktutgreiingsprosjektet i Noreg
  • har kunnskap om teoriar innan kommunikasjon og samfunn knytt til felt som retorikk, påverkningsteori, makt og deliberativ demokratisk teori
  • har innsikt i problemstillingar knytt til organisasjonar og verksemder sin identitet og omdømme
Learning outcome skills

Kandidaten

  • kan sjå korleis teoriar om samfunnsansvar kan koplast til praktisk kommunikasjonsarbeid
  • kan planlegge og gjennomføre ein munnleg presentasjon med utgangspunkt i pensum og legge fram denne for ei forsamling
  • kan delta i faglege diskusjonar knytt til kunnskapsmåla for emnet
  • kan bruke aktuelle eksempel til å belyse teoretiske poeng
Learning outcome qualification

Kandidaten har oversikt over akademiske sider ved samfunnsansvar (CSR) og skal kunne nytte dette som grunnlaget i kommunikasjonsarbeid.

Working and learning activities

Undervising i seminargruppe, organisert kollokviearbeid og munnleg presentasjon. Obligatorisk deltaking i framføring og opponering i pensumpresentasjonar.

Assessment requirements

Ein større eller to mindre pensumpresentasjonar og tilsvarande kommentarar av medstudentar. Innleveringsfristar og retningslinjer for utforming av og innhald i arbeidskrava vert gitt i arbeidsplanen.

Evaluation system
Minimum number of students: 
15
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Jan Arne Halvorsen
Used in other programs
  • PR, Communication and Media - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Written Exam
Individual
6 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Digital eksamen