Semesters

KOH132 Arkitektur

Course code: 
KOH132
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Arkitektur
Teaching semester: 
2016 Autumn
Course name in Norwegian Bokmål: 
Inn i arkitekturen
Assessment semester: 
2016 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Arkitektur er eit obligatorisk emne i studieprogram Bachelor, kunst og handverk. Sentralt i emnet står skapande arbeid innanfor ulike materialområde i to- og tredimensjonale teknikkar, konkretisert gjennom arbeid med modellar og enkel fagteikning. Studenten utviklar grunnleggjande innsikt i og forståing for det fysiske nærmiljø, lokal arkitektur og byggeskikk for å ta dette i bruk i eige skapande arbeid.

Learning outcome

 I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har:

kunnskap om formalestetikk i arbeid med to- og tredimensjonal form kunnskap om ulike materiale, teknikkar og verktøy, også digitale verktøy

kunnskap om enkel arkitekturanalyse kjennskap til arkitektur og byggeskikk

kunnskap om korleis arkitektteikningar og digitale presentasjonar av byggeprosjekt vert produsert og presentert

kunnskap om emnet sin plass i fagdidaktiske- og tverrfaglege samanhengar

Learning outcome skills

Studenten kan:

bruke estetiske verkemiddel, og reflektere rundt desse i eige og andre sitt arbeid

bruke ulike materiale, verktøy og teknikkar i varierte arbeidsoppgåver

utføre enkel arkitekturanalyse dokumentere og formidle eigne skapande prosessar og bruke arkitektur og aktuell byggeskikk som inspirasjon i eige arbeid og sette kunnskap om emnet inn i fagdidaktisk- og tverrfagleg samanheng

Learning outcome qualification

 Studenten kan:

utnytte faget sitt potensiale til å fremje god byggeskikk og berekraftig utvikling

reflektere over relevante HMS-tiltak knytt til fagområdet, materiale og verkstadar

Working and learning activities

Emnet er hovudsakleg konsentrert om praktisk arbeid med ulike teknikkar og tema. Studentane arbeider enkeltvis eller i grupper med faglege problemstillingar gitt av faglærar. Undervisningsformene er ein kombinasjon av forelesing og individuell oppgåveløysing, fellesundervisning og sjølvstudium. Det vert forventa at studenten i stor grad tek ansvar for eiga læring gjennom studentaktive arbeids- og undervisningsformer. Studenten får uformelle prosessevalueringar i arbeidsøktene. Det avsluttande arbeidet skal knytast opp mot studietur/ekskursjon.Det er forventa at studenten har elementær datakunnskap.Studentarbeid som blir produsert og dokumentert i løpet av emnet vil kunne bli brukt som døme ved seinare kurs, eller i skulen sin informasjon om eigne aktivitetar, dersom ikkje studenten skriftleg motset seg dette.

Assessment requirements

Det er obligatorisk frammøte og deltaking til alle organiserte læringsaktivitetar, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda. Med deltaking meiner ein at studentane skal arbeide med oppgåveløysingar på ein slik måte at lærar og medstudentar kan få innsyn i læreprosessane. Studentar som er borte frå undervisninga, har sjølve ansvar for å setje seg inn i gjennomgått fagstoff i deira fråver.

Evaluation system

Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluation

Studiekvalitetsarbeidet vert gjennomført i samsvar med gjeldande retningslinjer for HVO.

Minimum number of students: 
12
Maximum number of students: 
18
Person in charge: 
Thorstein Vasset
Expenses

Materialavgift: Studenten betaler ei materialavgift på kr. 700,- til innkjøp av fellesmateriale, samt supplering av utstyr i spesialrom. I tillegg må kvar student pårekne kjøp av litt reiskap/utstyr. Liste over slikt utstyr vert delt ut ved studiestart.

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
Weeks
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Praktisk oppgave med prosessdokumentasjon og didaktisk refleksjon