Semesters

KOH139 Entreprenørskap i kreative næringar

Course code: 
KOH139
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2026 Spring
Assessment semester: 
2026 Spring
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Entreprenørskap i kreative næringar er eit obligatorisk emne i studieprogrammet Bachelor i design, kunst og handverk, men er også tilgjengeleg for vidareutdanningsstudentar og eksterne søkjarar. Emnet gjev innsikt i kva potensiale som ligg i kunnskap om entreprenørskap, korleis idear kan realiserast og kva som må til for å etablere eige føretak. Emnet gjev forståing for korleis eigen fagkompetanse kan danne grunnlag for eiga verksemd og verdiskaping. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten:

  • har kjennskap til entreprenørskapsomgrepet og kva rolle entreprenørskap kan spele i samfunnet  
  • har kunnskap om idéutvikling og kreative prosessar 
  • har kunnskap om korleis ein kan utvikle og skrive forretningsmodell 
  • har kunnskap om kommunikasjons- og formidlingsstrategiar i møte med aktuelle aktørar og samarbeidspartar 
  • har kjennskap til aktuelle støtteordningar  
  • har kunnskap om oppstart, registrering, drift og avvikling av ein studentbedrift. 
Learning outcome skills

Studenten:

  • kan vurdere samanhengar mellom entreprenørskap og samfunn 
  • kan planlegge og gjennomføre idéutviklingsprosessar i samarbeid med andre 
  • kan utvikle og skrive ein forretningsmodell 
  • kan planleggje og gjennomføre presentasjonar i samarbeid med andre 
  • kan etablere, registrere og avvikle ein studentbedrift. 
Learning outcome qualification

Studenten:

  • har utvida kunnskap og ferdigheiter om sentrale fasar frå idé til utvikling av praktisk prosjekt eller etablering av eiga verksemd 
  • kan utveksle synspunkt og erfaringar med bakgrunn i fagområdet, og gjennom dette bidra til utvikling av god praksis.    
Working and learning activities

Arbeids- og undervisningsformene i studiet er ein kombinasjon av førelesing, bruk av digitale formidlings- og læringsressursar, seminar med studentaktivitet og praktisk og teoretisk oppgåveløysing. 

Undervisninga vert organisert både individuelt og i grupper, og arbeidet kan vere både lærar- og studentstyrt. Studentar får rettleiing i arbeidsøktene og i framleggingssituasjonar. Studentane arbeider gjennom heile semesteret i studentbedrifter i regi av Ungt entreprenørskap. 

Assessment requirements

Det er obligatorisk frammøte og deltaking i alle organiserte læringsaktivitetar og undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 6-6.  

Arbeidskrav: Individuell skriftleg eller multimodal oppgåve knytt til tema Entreprenørskap. 

Evaluation system
Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
40
Person in charge: 
Janne Heggvoll
Used in other programs
  • Design, Arts and Crafts - bachelor
  • Media Production - bachelor
  • Music - bachelor
  • PR, Communication and Media - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Group
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
50
Munnleg presentasjon i gruppe av prosess og produkt knytt til studentbedrift.
Assignment
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
50
Eit skriftleg refleksjonsnotat kor studenten reflekterer over eigen rolle i studentbedriften.
Approval signature: 
Unni Hagen