Semesters

KUM307 School, religious diversity and secularization

Course code: 
KUM307
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Skule, religionsmangfald og sekularisering
Teaching semester: 
2020 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Skole, religionsmangfold og sekularisering
Assessment semester: 
2020 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen for studentar på mastergraden i Kulturmøte.Studentar frå andre mastergrader ved HVO, kan søkje om opptak dersom dei har fordjuping i historie eller religion eller tilsvarande bakgrunn innan humanistiske eller samfunnsvitskaplege fag med minimum 80 studiepoeng, derav 20 stp fordjuping i det same faget.

Course content

Emnet tek for seg tre tema:

  1. Religion og skule i norsk og europeisk perspektiv: norsk skulehistorie, religionsfagets historie; religion og skule i Europa
  2. Sekularitet og pluralitet: innføring i sekulariseringsprosessar i Vesten og kva dette inneber i dag. I kva grad er det rom for ulike religiøse tradisjonar i det offentlege?
  3. Didaktiske perspektiv på det plurale klasseromet

 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

 

 

Learning outcome knowledge

Studenten har

  • avansert kunnskap om den idéhistoriske bakgrunnen for sekulariseringa av samfunnet og skulen
  • spesialisert innsikt i tilhøvet mellom religion og skule i Noreg og Europa

 

 

Learning outcome skills

Studenten kan

  • analysere kritisk diskursar om religion og skule
  • analysere kritisk teoriar om sekularisering og religiøs pluralitet 

 

Learning outcome qualification

Studenten kan

  • analysere fag- og yrkesetiske problemstillingar knytte til religion og pluralitet i skulen
  • drøfte og formidle faglege problemstillingar knytte til skule, religion, sekularitet og pluralitet, både med spesialister og til ålmenta
Working and learning activities

I emnet vil ein nytta varierte undervisnings- og arbeidsformer – seminar og førelesning, i tillegg til prosessorientert skriving.

Assessment requirements

Følgjande sjølvstendige og individuelle arbeidskrav skal gjennomførast:

Frammøtekrav:

  • Delta på ein obligatorisk seminardag og leggje fram eit emne frå pensumlitteraturen

Arbeidskrav:

  • Skrive ei prosessoppgåve i samsvar med nærare oppsette formkrav og framdriftsplan. Ei prosessoppgåve skal ha eit omfang av ca 4000 ord med 1,5 i lineavstand og 12 pkt. skrift.
  • Skrive kortare kommentarar (responsar) til prosessoppgåver frå eit antal medstudentar. Ein kommentar skal ha eit omfang av 400-600 ord med 1,5 i lineavstand og 12 pkt. skrift.
  • Skrive eit refleksjonsnotat som skal ha eit omfang av 400-600 ord med 1,5 i lineavstand og 12 pkt. skrift.
  • Arbeidskrava blir vurderte til godkjent/ikkje godkjent. Ein student som får "ikkje godkjent" på eitt eller fleire av arbeidskrava, får høve til å forbetre elementet til godkjent nivå same semester.

    Prosessoppgåva (sjå 1. punkt over) skal bearbeidast til eksamensoppgåve etter kommentarar frå medstudentar og faglærar. Den skal leverast som eksamensoppgåve, i same semester som arbeidet er utført. Sjå under "Vurderingsformer". Eksamensoppgåva skal ha same omfang som prosessoppgåva.

     

Evaluation system

Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11 (http://lovdata.no/forskrift/2014-12-04-1697/%C2%A75-11)

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem. (http://www.hivolda.no/hivolda/om-hogskulen/kvalitetsarbeid)

Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Jonas Gamborg Lillebø
Used in other programs
  • Cultural Encounters - master
  • Cultural Encounters - master
Assessment FormGroupingDurationGrading scaleProportionCommentSupport MaterialsScope
Oppgave
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Approval signature: 
Odd Ragnar Hunnes 09.07.19