Semesters

MGL5-10SA3B Samfunnsfagleg utforsking

Course code: 
MGL5-10SA3B
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Teaching semester: 
2025 Spring
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL5-10SA2B Perspectives on Social Science Didactics
Course content

Emnet legg vekt på studenten si evne til å utvikle problemstillingar som gjer eit godt grunnlag for samfunnsfagleg utforsking. Studenten skal oppøve evne til å ta i bruk digitale verktøy for å rapportere om samfunnsfaglege funn. Emnet vil også øve opp studenten si praktiske evne til å strukturere og skrive gode samanhengande tekstar, og utvikle studenten si evne til å visualisere samfunnsfaglege funn.

Arbeidet med arbeidskrav i emnet vil medverke til å utvikle studenten sine praktiske ferdigheiter knytt til utforsking og skriving i samfunnsfaget. Emnet skal også medverke til å utvikle studenten sine ferdigheiter i kritisk vurdering av samfunnsfagleg forsking og samfunnsfaglege tekstar. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha:

  • djupnekunnskap om utforsking knytt til samfunnsfag
  • digitale ferdigheiter knytt til utforsking og skriving av samfunnsfaglege tekstar
  • inngåande kunnskap om strukturering og skriving av samfunnsfaglege tekstar
Learning outcome skills

Studenten kan

  • forholde seg kritisk til samfunnsfaglege tekstar og forskingsartiklar
  • finne forsking og erfaringskunnskap som er relevant i samfunnsfag
  • formulere gode samfunnsfaglege problemstillingar
  • skrive korte artiklar basert på samfunnsfagleg empiri
  • visualisere samfunnsfaglege funn
Learning outcome qualification

Studenten kan

  • reflektere over samfunnsfaglege problemstillingar på eit avansert nivå
  • skrive gode akademiske samfunnsfaglege tekstar
Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom forelesingar, klasseromsundervisning og arbeid individuelt og i mindre grupper. I undervisninga vert det lagt vekt på utvikling av studentane sin praktiske kompetanse innanfor samfunnsfagleg utforsking og skriving.

Assessment requirements
  1. Levere tre arbeid knytt til kompetansemål i emnet gjennom semesteret.
  2. Krav om 70 prosent frammøte/deltaking til obligatorisk undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §6-6.
Evaluation system
Maximum number of students: 
35
Person in charge: 
Ådne Meling
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 5-10 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
4 Weeks
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Studenten skal skrive ein vitskapeleg artikkel over eit oppgitt tema. Artikkelen skal følgje vanlege reglar for kjeldebruk og referansar.
2500-4000 ord (ikkje inkludert litteraturliste, illustrasjonar og referansar)
Approval signature: 
Jorunn Sem Fure