Semesters

PROG-17KFK Programmering, 1.-7. trinn

Course code: 
PROG-17KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2021 Spring
Assessment semester: 
2021 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Emnet byggjer vidare på PROG1-110-KFK og gir ei djupare forståing av visuelle programmeringsspråk og overgangen til tekstbaserte programmeringsspråk. Programmering knytt til utvikling av elektroniske prototypar, og korleis det kan integrerast i fag i grunnskulen, er sentralt i emnet. Emnet gir gode høve til å utvikle eigen kompetanse i programmering og didaktikk, og det å integrere programmering i ordinære undervisningsfag.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten kan

  • vise forståing for algoritmar og datastrukturar
  • gjere greie for ulike verktøy for visuell programmering
  • vise forståing for overgangen frå visuell til tekstbasert programmering
  • gjere greie for ulike verktøy for tekstbasert programmering
  • vise forståing for prototyping med mikrokontrollerar
  • gjere greie for korleis integrere prototyping med mikrokontrollar i læringsarbeidet
  •  gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til visuelle programmeringsspråk, både generelt og knytt til grunnskulen sine fag
Learning outcome skills

Kandidaten kan

  • overføre løysningar til nye problem ved å generalisere og tilpasse eksisterande programkode og algoritmar
  • kommentere, feilsøke og vidareutvikle program
  • utvikle program ved hjelp av visuelle programmeringsspråk
  • omsetje algoritmar frå visuelle programmeringsspråk til tekstbaserte programmeringsspråk
  • utvikle enkle program ved hjelp av tekstbasert programmering
  • planlegge, gjennomføre og evaluere undervisning knytt til visuell programmering og prototyping med mikrokontrollar
  • integrere programmering i elevar sitt læringsarbeid, knytt til grunnskulen sine fag
  • vurdere elevarbeid som inkluderer programmering med og utan mikrokontrollar
Learning outcome qualification

Kandidaten kan

  • reflektere over korleis programmering kan styrke samarbeid og djupnelæring, og stimulere entreprenørskap og kreativitet
  • reflektere over teknologien og særskilt programmeringa sin plass i samfunnet og skulen
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåvene er praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver.

Assessment requirements

Frammøtekrav: Ingen

 

Arbeidskrav: Utvalde arbeidsoppgåver vil vere markert obligatoriske i semesterplan. Oppgåvene vil handle om å styrke eigen programmeringskompetanse gjennom praktisk produktutvikling og profesjonsfagleg digital kompetanse knytt til programmering.

 

Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kim André Stavenæs Refvik
Used in other programs
  • Programming for teachers, 1st-7th Grade - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med utvalde arbeid frå heile semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk.
Approval signature: 
Arne Myklebust