Semesters

ULSP304 Leiing og åtferd

Course code: 
ULSP304
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Teaching semester: 
2022 Spring
Assessment semester: 
2022 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Curriculum: 

Pensumlister ligg her.

Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Studentane skal tileigne seg kunnskapar om ulike forklaringar på sambandet mellom leiing og åtferd i barnehage og skule, og konsekvensar for læringsmiljøet. Emnet set søkjelys på ulike forklaringar ut frå ei heilskapleg forståing av åtferd, og kva konsekvensar dei får for tiltak i barnehage og skule. Temaa vert drøfta frå både eit individ- og eit systemperspektiv, og ein vektlegg tydinga av læringsmiljøet både i barnehage og skule. Lærarrolla, gruppe-/ klasseleiing, mobbing og traume er sentrale tema i emnet. Kunnskap om organisasjonsperspektiv, endrings- og implementeringsprosessar er ei sentral ramme for å få ei djupare forståing av leiing og åtferd i barnehage og skule.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha grundige kunnskapar om 

  • Ulike forklaringar og teoretiske perspektiv på åtferd.
  • Samanhengane mellom leiing og åtferd og konsekvensar for læringsmiljøet.
  • Læringsmiljø, mobbing og traume.
  • Organisasjonsperspektiv, endrings- og implementeringsprosessar.
Learning outcome skills

 Studenten 

  • Skal kunne analysere og forstå åtferd både i eit individ- og eit systemperspektiv.
  • Skal kunne førebygge og avdekke mobbing og sette i gang relevante tiltak for å stoppe mobbing.
  • Skal kunne legge til rette for endringsprosessar for å betre læringsmiljøet i barnehage og skule.
  • Skal ha kompetanse på gruppe-/ klasseleiing.
Learning outcome qualification

Studenten skal ha kunnskap om korleis leie læringsarbeidet gjennom å auke kapasiteten til å handtere utfordringar knytt til åtferd.

Working and learning activities

Emnet er organisert med samlingar over to dagar om lag kvar fjerde veke. Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Studentaktive arbeidsformer på samlingane vil bli vekta. Det er obligatorisk frammøte til alle samlingane.

Assessment requirements
  • Eit skriftleg arbeidskrav i gruppe, der ei teoretisk drøfting av sentrale tema i emnet er hovudsak. Omfang: 2500 - 3500 ord.
  • Individuell munnleg presentasjon av eit sjølvvalt tema, med førebudd opposisjon. Presentasjonen skal vere digital og opposisjonen skal vere skriftleg.
  • Obligatorisk frammøte til undervisninga.

           Detaljane i arbeidskrava vert gjort greie for ved oppstart av studiet.

 

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
35
Person in charge: 
Anne Randi Fagerlid Festøy
Used in other programs
  • Master in Special Education
  • Special Education
  • Special Education
  • Special Education - master
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
1 Week
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Om lag 5000 ord (føreord, innhaldsliste, litteraturliste og eventuelle vedlegg kjem i tillegg).
Approval signature: 
Arne Myklebust