Semesters

ULSP304 Leiing og åtferd

Course code: 
ULSP304
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Leiing og åtferd
Teaching semester: 
2017 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Ledelse og atferd
Assessment semester: 
2017 Spring
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Studentane skal tileigne seg kunnskapar om ulike forklaringar på sambandet mellom leiing og åtferd i barnehage og skule, og konsekvensar for læringsmiljøet. Emnet skal sette søkjelys på ulike forklaringsmodellar sine bidrag til ei heilskapleg forståing av åtferd og kva konsekvensa dei får for tiltak i barnehage og skule. Tema vert sett inn i både eit individ- og systemperspektiv og legg vekt på kva som påverkar læringsmiljøet både i barnehage og skule. Ein vil ha fokus på lærarrolla, gruppe-/ klasseleiing og mobbing.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha grundige kunnskapar om

  •  ulike forklaringsmodellar og teoretiske perspektiv på åtferd
  •  samanhengane mellom leiing og åtferd og konsekvensar for læringsmiljøet
  •  læringsmiljø og mobbing
Learning outcome skills

 Studenten 

  • Skal kunne analysere og forstå åtferd i eit individ og systemperspektiv
  • Skal kunne førebygge og avdekke mobbing og sette i gang relevante tiltak for å stoppe mobbing
  • Skal kunne legge til rette for endrings og innovasjonsarbeid for å betre læringsmiljøet i barnehage og skule
  • Skal ha kompetanse på gruppe – og klasseleiing
Learning outcome qualification

Studenten skal ha kunnskap om korleis leie læringsarbeidet gjennom å auke kapasiteten til å handtere utfordrande åtferd.

Working and learning activities

Emnet er organisert med samlingar over to dagar om lag kvar fjerde veke. Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Det er obligatorisk frammøte til alle samlingane.

Assessment requirements

Obligatorisk frammøte til undervisninga.

Evaluation system

Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maximum number of students: 
35
Person in charge: 
Trond Hansen Riise
Used in other programs
  • Master of Education
  • Special Education
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Det er utarbeidd ein mal for den skriftlege oppgåva.
Om lag 4000 ord (føreord, innhaldsliste, litteraturliste og eventuelle vedlegg kjem i tillegg).
Adjusting oral examination
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100