Semesters

MEI302 Meistring og myndiggjering – strukturperspektivet

Course code: 
MEI302
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Meistring og myndiggjering – strukturperspektivet
Teaching semester: 
2018 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Mestring og myndiggjøring – strukturperspektivet
Assessment semester: 
2018 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen.

Course content

Meistring og myndiggjering er kjernetema i studiet. Kunnskap, innsikt og handlingskompetanse på desse områda krev bidrag frå ulike fag og disiplinar, og perspektiv på ulike nivå. Helse- og sosialarbeidaren må ha kompetanse og innsikt i strukturelle og kontekstuelle tilhøve. Det gjeld innverknad på praksis både frå kunnskapssyn og kunnskapstradisjonar, så vel som samfunnsmessige og kulturelle endringar, samt organisatoriske og styringspoilitiske føresetnadar. Dette emnet tek opp desse vilkåra i forhold til praksisar som kan bidra til meistring og myndiggjering.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

- kunnskap om samanhengar mellom sosiokulturelle prosessar og helse- og sosiale problem og auka innsikt og medvit for samanhengar mellom kunnskapssyn og praksis.

Learning outcome skills

- ferdigheiter til å analysere samanhengar mellom helse- og sosiale problem og kulturelle og strukturelle vilkår, samt ferdigheiter til å  å påverke desse forholda. 

Learning outcome qualification

- ein kritisk kunnskapsbasert handlingskompetanse til å påverke strukturelle og organisatoriske tilhøve til beste for arbeid med meistring og myndiggjering i samarbeid med dei det gjeld.

Working and learning activities

Innhaldet i emnet er organisert i fire hovudtema:Tema 1: Kunnskapsteori og kunnskapssyn Tilhøvet mellom vitskapleg kunnskap og andre kunnskapsformer Utvikling og endring av vitskapleg kunnskap Evidensbasert kunnskap Tilhøvet mellom vitskapleg kunnskap og praksisutøving Tema 2: Sosiokulturelle endringsprosessar Modernitet, identitet, danning og tillit Livsløp, demografisk endring og helse Demokrati, medborgarskap, profesjonalisering, makt og disiplinering Globalisering – fleirkulturelle kontekstar Tema 3: Organisatoriske og styringspolitiske føresetnader Nye styringsformer og rettslege rammer Utfordringar i organisasjon og leiing Samarbeid og konflikt Community work – forholdet til tredje sektor, brukarorganisering m.m. Tema 4: Folkehelseperspektivet Helse- og sosialfaglege mediediskursar Medikalisering Helseopplysing - informasjonsarbeid Brukarretta informasjonsarbeid.

Undervisninga er lagt til 3 vekesamlingar, med fire undervisningsdagar og ein studiedag på kvar samling:

Samling 1: Veke 2

Samling 2: Veke 7

Samling 3: Veke 14

Undervisninga er lagt opp med ein kombinasjon av forelesingar, seminar, presentasjon av arbeid med heimeoppgåve og drøfting i plenum m.m. Det blir forventa at studentane driv sjølvstudium mellom samlingane, og at dei leverer utkast til heimeoppgåve for presentasjon og kommentering.

Assessment requirements

Studiet har obligatorisk frammøte i den første samlingsveka.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimum number of students: 
15
Maximum number of students: 
40
Person in charge: 
Jan Inge Sørbø
Bente Hasle
Used in other programs
  • Health and Social Sciences - master
  • Health and Social Sciences - master
  • Planning and Leadership - master
  • Planning and Leadership - master (part time)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Det er knytt rettleiing til oppgava.
Alle.
Omlag 5000 ord (+/-10%).
Adjusting oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Studenten kan ha med semesteroppgåva, elles ingen hjelpemiddel.
Approval signature: 
Odd Ragnar hunnes 25.02.17