Your search returned 28 results
Digital skulehage og uteskule Ernæring og fysisk aktivitet Førebygge og stoppe nettmobbing Friluftsliv Friluftsliv og naturguide Fysisk trener i utholdenhet Idrett og kroppsøving Idrett og kroppsøving Innføring i tekstprogrammering Innføring i blokkprogrammering Introduksjon til kunstig intelligens i skulen Kroppsøving 1, 1. - 10. trinn Kunstig intelligens og vurderingsprosessar Kunstig intelligens i praksis Læringsdesign og klasseromsleiing i teknologirike læringsmiljø Personleg trenar Personleg trenar Programmering i musikkundervisning Programmering for barnehage og småskuletrinnet Programmering med mikrokontrollere Programmering for lærarar, 8.–13. trinn Programmering for lærarar, 1.–7. trinn Programmering for lærarar, 5.–10. trinn Robotar i læringsarbeid Spel i læringsarbeid Tilpassa opplæring med digitale ressursar Utforskande digital praksis i barnehagen Vurdering av multimodale prosessar og produkt